معرفی هتلهای ایران

۲۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل ورزش تهران

آشنایی با هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران یک هتل سه ستاره واقع در خیابان حجاب می باشد. هتل ورزش در شرق پارک لاله واقع شده است. این هتل دو طبقه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و میزبان مسافران و مهمانان عزیز می باشد. تعداد اتاق های هتل ورزش تهران ۲۷ عدد است و دارای کلیه امکانات رفاهی می باشد. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خود، دارای دسترسی خوب به موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و پارک لاله می باشد. اگر برای دیدار از جاذبه های ذکر شده به تهران سفر کرده اید، هتل ورزش بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. همچنین پرسنل این مجموعه بسیار مجرب و آموزش دیده می باشند.

 

هتل ورزش تهران


از جمله امکانات عمومی هتل ورزش تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لابی، خدمات آژانس مسافرتی، خشک شویی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، دستگاه خود پرداز، سیستم اعلام حریق، فکس و پرینت، خدمات ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات ماساژ، دستگاه واکس کفش، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات باربری، پارکینگ و سرویس بهداشتی در لابی.

آشنایی با خدمات و امکانات هتل ورزش تهران

پارکینگ هتل ورزش تهران برای مسافرین عزیز رایگان است. همچنین مهمانان هتل از خدمات استخر به صورت نیم بها بهره مند خواهند شد ولی ورود برای سایرین نیز امکان پذیر است اما هزینه آن باید کامل پرداخت شود. تالار پذیرایی هتل نیز برای برگزاری مراسم های شما در نظر گرفته شده است که ۳۰۰ نفر ظرفیت داشته و بسیار شیک و عالی می باشد. رستوران هتل ورزش تهران با ظرفیت ۱۰۰ نفر محیطی بسیار آرام و دلنشین را فراهم آورده تا لحظات خوشی را در آن سپری نمایید و از غذاهای خوشمزه سرآشپز رستوران میل کنید.

اتاق های هتل ورزش تهران به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت و مجهز به: دراور، کمد لباس، آباژور، یخچال، تلوزیون، چای ساز، روم سرویس، میز تحریر، آب رایگان، تلفن، اینترنت، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و سیستم اطفا حریق می باشند. مبلمان، تخت و دکوراسیون به کار برده شده در اتاق ها بسیار شیک، عالی و تمیز می باشد؛ ضمن اینکه مهمانان هتل از اقامت در هتل ورزش تهران بسیار راضی بوده و خاطرات خوبی برایشان ثبت شده است.

براساس نظرسنجی صورت گرفته از مهمانان هتل ورزش تهران، این هتل جزو هتل های خوب شهر تهران می باشد. فاکتور های مهمی که برای مهمانان در اولویت قرار داشتند، به قرار زیر می باشند: موقعیت مکانی و دسترسی، خوشرویی و رفتار کارکنان، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، کیفیت غذا و پذیرایی و کیفیت اقامتگاه.

اقامت در هتل ورزش تهران

اگر در هتل ورزش تهران اقامت کنید فاصله رفت و آمد شما تا فرودگاه مهرآباد 9 کیلومتر (20 دقیقه با خودرو) و تا فرودگاه امام خمینی 54 کیلومتر (50 دقیقه با خودرو) می باشد. اگر ساعت پرواز شما به صورتی است که باید سریع به فرودگاه برسید، هتل ورزش را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین فاصله این هتل تا ترمینال مسافربری بیهقی و آزادی، به صورت میانگین ۸ کیلومتر می باشد که با خودرو حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. از دیگر مزیت های هتل ورزش می توان به فاصله اندک آن تا سفارتخانه هایی از جمله: سفارت فرانسه، سفارت انگلیس، سفارت ایتالیا و سفارت آلمان اشاره کرد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل اسکان الوند تهران را بشناسید

هتل اسکان الوند از هتل های چهار ستاره شهر تهران می باشد. هتلی واقع در غرب تهران با امکانات فوق العاده که می توانید بهترین لحظات خود را در آن بگذرانید. قرارگیری این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا با دسترسی خوب به نقاط مختلف تهران موجب شده است گردشگران و مهمانان زیادی را به خود جذب نمایید.. هتل اسکان الوند در سال ۱۳۹۳ در غرب تهران احداث گردیده و دارای شانزده طبقه با ۶۴ واحد مسکونی در انواع مختلف می باشد. اگر به مراکزی مثل: نمایشگاه بین المللی تهران، پارک آب و آتش، ترمینال آرژانتین، پارک طالقانی، پل طبیعت، برج میلاد و مراکز درمانی معتبر باید دسترسی داشته باشید و از راه دور به شهر تهران سفر کرده اید، می توانید در هتل اسکان الوند اقامت داشته باشید و ضمن استفاده از امکانات این هتل، رفت و آمد راحتی نیز داشته باشید.
یکی از ویژگی های مهم هتل اسکان الوند باید به امکانات خوب و گسترده آن اشاره کرد. این هتل دارای سالن و امکانات ورزشی و تفریحی خوبی است که مسافران عزیز می توانند از آنها استفاده نمایند. این امکانات شامل: سالن ورزشی، سالن اسنوکر(بیلیارد)، سونا، جکوزی و استخر می شوند. با اقامت در این هتل بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

هتل اسکان الوند تهران

آشنایی با امکانات هتل اسکان الوند

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هتل اسکان الوند را در گروه بهترین هتل های شهر قرار داده است، تجربه و سابقه درخشان مجموعه هتل های اسکان می باشد. هتل الوند نیز زیر مجموعه هتل های اسکان بوده و از استاندارد های بین المللی برخوردار است. از دیگر ویژگی های هتل اسکان الوند باید به پارکینگ، فضای سبز، اتاق سیگار، سیستم اعلام و اطفاء حریق و خدمات لاندری(خشکشویی) اشاره کرد. اگر عزیز معلولی همراه خود دارید حتما هتل اسکان الوند را برای اقامت انتخاب نمایید، زیرا این هتل خدمات و امکانات ویژه ای را برای معلولین در نظر گرفته است و این عزیزان به راحتی می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

همانطور که ذکر گردید، دسترسی این هتل به پارک ها و بوستان های زیبای شهر تهران بسیار راحت است. پارک اب و آتش، بوستان طالقانی و پل طبیعت از جاذبه ها و مکان های تفریحی تهران هستند که به هتل الوند تهران بسیار نزدیک بوده و شما عزیزان می توانید اوقات خوشی را در این پارک ها و مکان های زیبا سپری کنید. عده بسیاری برای فعالیت های اداری و یا پزشکی به شهر تهران می آیند، اما تهران دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیاری است. در کنار فعالیت های شغلی و یا درمانی خود، می توانید از جاذبه های شهر نیز دیدن فرمایید.

مجموعه پذیرایی و رستوران های هتل اسکان الوند بسیار مجلل و زیبا بوده و از تنوع زیادی برخوردار است تا مورد رضایت سلیقه های همه مسافرین عزیز باشد. رستوران فرانسوی هتل الوند با نام کنتیننتال شار، از جمله بهترین رستوران های شهر است. اگر علاقه مند به غذاهای فرنگی علی الخصوص فرانسوی هستید، حتما مهمان این رستوران شوید.
اما اگر از علاقه مندان به غذاهای ایرانی هستید، این هتلی رستورانی نیز مخصوص شما عزیزان دارد، رستوران ایرانی شار به سرو انواع غذاهای ایرانی می پردازد و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اما علاقه مندان به خوردن نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های خوشمزه، می توانند به کافی شاپ هتل سر بزنند و از منو ان هر آنچه دوست دارید سفارش دهید.

اقامت در هتل الوند چگونه است؟

واحدهای اقامتی هتل اسکان الوند شامل ۶۴ باب می باشد، این واحدها شامل: اتاق سینگل، اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق تریپل، کینگ و سوئیت می باشد. این اتاق ها با دکوراسیون زیبا و شیک و امکاناتی نظیر: اینترنت، یخچال، ، ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و تلفن می باشد. شما می توانید در اتاق های این هتل راحت اقامت داشته باشید و از امکانات آن بهره مند شوید.

مسافرین این هتل به امکانات و شرایط اقامت در این هتل امتیاز خیلی خوب را داده اند. در میان فاکتورهای نظرسنجی، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان بیشترین امتیاز را دریافت کرده است. از فاکتورهای بعدی به ترتیب می توان به: وضعیت نظافت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و امکانات اقامتگاه اشاره کرد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل آرامیس تهران

اقامت در هتل آرامیس

هتل آرامیس تهران یکی از هتل های چهار ستاره شهر تهران است. این هتل زیبا در نزدیکی مرکز شهر قرار داشته و به مکان ها و جاذبه های زیادی دسترسی دارد. علاوه بر این، افرادی که به منظور دریافت خدمات پزشکی به شهر تهران سفر می کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند؛ زیرا هتل آرامیس تهران به بیمارستان امام خمینی نزدیک است.
همچنین اگر قصد داشته باشید به نقاط دیگر شهر بروید، به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، رفت و آمد شما بسیار راحت خواهد بود. این هتل از باسابقه ترین هتلهای شهر است و مهمان نوازی و پذیرایی در آن از ارزش و قدمت زیادی برخوردار می باشد. به همین جهت هتل آرامیس تهران دارای پرسنل بسیار مجربی است که موجب می شود بهترین میزبانی از شما به عمل آید.

هتل آرامیس تهران

پیشینه هتل آرامیس تهران

همانطور که ذکر گردید، هتل آرامیس تهران از هتل های قدیمی تهران است و تقریبا نیم قرن در زمینه مهمان نوازی و هتلداری تجربه دارد. بخش های مهم این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته و کاملا به روز رسانی شده است. به همین جهت اتاق ها و سوئیت های آن از تنوع زیادی برخوردار می باشند. اگر علاقه مند به اقامت در هتلی باسابقه و قدیمی در شهر تهران هستید، پیشنهاد ما به شما هتل آرامیس تهران می باشد.

با اقامت در هتل آرامیس تهران به خرید و گشت و گذار بپردازید

اگر در بین هتلداران درباره هتل آرامیس تهران سوال بپرسید، این هتل را با عنوان هتل بوتیک تجاری آرامیس، مورد خطاب قرار می دهند. یکی از دلایلی که نام دیگر این هتل، هتل بوتیک است؛ مجتمع های تجاری اطراف و مجاور آن می باشد. پس شما می توانید به راحتی بعد از استراحت در اتاق هتل، به طبقه پایین بیایید و به بازدید از مغازه ها و بوتیک های نزدیک هتل بپردازید. در صورتی که نیاز به خرید داشته باشید، دسترسی شما به مغازه ها بسیار آسان خواهد بود. ضمن اینکه در خیابان ولیعصر تهران و در بهترین موقعیت قرار دارد، پس نگران سر رفتن حوصله خود نباشید و دغدغه چگونگی خرید رفتن را نداشته باشید. همچنین سینما استقلال و آفریقا در نزدیکی هتل بوده که موجب می شود زمان های خالی خود را با تماشای فیلم پر نمایید.

ویژگی ها و امکانات هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس تهران از جمله هتل های زنجیره و بین المللی می باشد که در کشورهایی مانند: فرانسه، تایلند، ترکیه، چک و غیره دارای شعبه می باشد. به همین منظور این هتل از اعتبار و سابقه بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از شعبات بین المللی آرامیس، برای ایران بسیار مهم می باشد. همین ویژگی موجب شده است بهترین ها در هتل مشغول به کارشوند، بهترین غذا ها و نوشیدنی ها سرو گردد و به مهمانان خوش بگذرد.
از جمله امکانات مهم این هتل می توان به تعداد اتاق ها و سوئیت های آن اشاره کرد. این هتل دارای ۸۴ باب واحد اقامتی است. اتاق ها با دکوراسیون عالی و زیبا همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سرویس روزانه و حمام در اختیار مهمانان عزیز می باشند. از دیگر امکانات می توان به تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت در لابی اشاره کرد.
از دیگر امکانات هتل آرامیس تهران باید به رستوران و کافی شاپ این هتل اشاره کرد. رستوران چارچوق هتل بسیار مجلل و زیبا بوده که برای ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد که می توانید برای برگزاری مراسمات خود از این رستوران استفاده نمایید. نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ هتل سرو می گردد و برای ۳۵ نفر ظرفیت دارد.
اتاق های هتل شامل: اتاق های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت جونیور می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. می توانید از خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات اتو، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و فتوکپی استفاده نمایید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتلی به سبک تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل تهران، هتلی بسیار شیک و زیبا با بیست سال سابقه پذیرایی و هتلداری واقع در شهر تهران است. مهم ترین مزیتی که می توان برای هتل ها قائل بود، نزدیکی آنها به جاذبه ها و به عبارتی، موقعیت قرار گیری آن ها در شهر است. هتل آپارتمان تاج محل تهران از این قاعده مستثنا نبوده و دارای بهترین موقعیت در شهر تهران می باشد. پس اگر دوست دارید بر بلندای اتوبان شهید همت قرار بگیرید و از چشم انداز شهر تهران بهره مند شوید، حتما هتل تاج محل تهران را برای اقامت انتخاب کنید.

 

هتل آپارتمان تاج محل تهران

#هتل آپارتمان تاج محل تهران هتلی واقع در میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹ می باشد که سه ساختمان مجزا دارد. این ساختمان ها دارای، هفت، هشت و شش طبقه هستند که مجموعا ۸۰ اتاق دارند. این هتل پنج ستاره به صورت کاملا مجهز و شیک آماده پذیرایی از شما گردشگران و مهمانان عزیز می باشد. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک بوده و همچنین دارای خدمات روم سرویس می باشد. از نظر مهمانان، این هتل جزو هتل های خوب شهر بوده و امتیاز ۷/۳ را دریافت نموده است. اولین فاکتوری که برای مسافرین بسیار مهم بوده، موقعیت مکانی و دسترسی این هتل می باشد. به همین خاطر این فاکتور بیشترین امتیاز را دریافت نموده است.

اما آنچه هتل آپارتمان تاج محل تهران را در میان سایر هتل های تهران سرآمد کرده است، باید به نوع معماری و دکوراسیون این هتل اشاره کرد. علت نامگذاری این هتل، به دلیل تلفیق هنر، معماری و دکوراسیون ایرانی با فرهنگ هندو ها است. لابی هر هتلی اولین فضایی است که مهمانان وارد آن شده و با معماری هتل آشنا می شوند. در هتل تاج محل نیز به همین گونه بوده و لابی این هتل به شکل بسیار جذابی، تلفیقی از فرهنگ و معماری هند و ایران را به تصویر می کشد.
سابقه و پیشینه هتل تاج محل، به سال ۲۰۰۱ یا به عبارتی، به بیست سال پیش باز می گردد. به دلیل ویژگی های بارز هتل، موقعیت جغرافیایی، رضایت مشتریان و فاکتور های خوبی که این هتل دارا می باشد، در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین هتل ایران معرفی شده است.

ویژگی های هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران بهترین و مناسب ترین هتلی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. گردشگران داخلی و خارجی که برای دیدار از کاخ های مهم و دیدنی تهران مانند: کاخ سعد آباد، نیاوران، کاخ گلستان و همچنین موزه های مهمی مانند: موزه فرش، موزه جواهرات ملی، موزه سرامیک و ظروف شیشه ای به تهران سفر می کنند، می توانند اقامت خوبی را در هتل تاج محل تجربه نمایند. دسترسی راحت این هتل به مراکز ذکر شده، موجب می شود به آسانی در داخل شهر رفت و آمد و گشت و گذار داشته باشید. همچنین برای بازدید از برج آزادی و برج میلاد، هتل تاج محل از موقعیت خوبی برخوردار می باشد.

رستوران و تالار هتل آپارتمان تاج محل تهران از زیبا ترین و شیک ترین رستوران ها و تالارهای شهر می باشند. رستوران این مجموعه با سرو غذاهای هندی و گیلکی در بین گردشگران و مسافران شهره شهر می باشد. اگر دوست دارید غذاهای تُند هندی را تجربه کنید، حتما به رستوران این هتل سر بزنید. برای برگزاری مراسمات خود نیز می توانید اقدام به رزرو تالار این هتل نمایید.

از دیگر بخش های خوشمزه هتل آپارتمان تاج محل، باید به کافی شاپ آن اشاره کرد. لذیذترین و خوشمزه ترین دسر ها و نوشیدنی ها در این کافی شاپ سرو می گردد. برای گذران اوقات فراغت خود و ثبت لحظه های خاطره انگیز حتما به کافی شاپ این هتل سر بزنید و از منوی متنوع آن بهره مند شوید.
در کنار تمام ویژگی های ذکر شده، هتل آپارتمان تاج محل تهران دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی است که به گردشگران و مسافران عزیز ارائه خواهد شد. مجموعه ورزشی، استخر، سونا، خشک شویی، سالن ماساژ، آژانس مسافرتی و پارکینگ از دیگر خدمات و ویژگی های هتل آپارتمان تاج محل تهران می باشد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل ویستریا تهران

اقامت در هتل ویستریا تهران

اگر به سمت میدان قدس، خیابان دربند و خیابان شهید امیر بروید، در مرتفع ترین نقطه آن، ساختمان هتل ویستریا تهران را مشاهده خواهید کرد. این هتل زیبا و شیک به دلیل موقعیت قرار گیری خاصی که دارد، از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار است. به دلیل قرار گیری این هتل در منطقه دربند، می توان هتل ویستریا تهران را از خوش آب و هوا ترین هتل های شهر تهران دانست. خنکای آب و هوای دربند تهران همراه با امکانات و خدماتی که توسط هتل ویستریا ارائه می گردد، می تواند اقامت بسیار لذت بخشی را برای شما رقم بزند.

 

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران را می توان شیک ترین هتل تهران نیز دانست، زیرا با جدید ترین طرح های معماری و دکوراسیون فوق العاده زیبا احداث گردیده است و در سال ۱۳۹۸ نیز افتتاح شده است. از ویژگی های معماری آن می توان به ستون های زیبا و تزئینی، گچبری های مدرن و نورپردازی عالی در قسمت های مختلف هتل اشاره کرد. همچنین این هتل دارای ۹ طبقه منفی و ده طبقه مثبت می باشد و جمعا ۱۰۰واحد اقامتی دارد. اگر دوست دارید از پیست اسکی دیزین، شمشک، کاخ سعد آباد و سایر جاذبه های مناطق شمالی تهران دیدن نمایید، مهمانان خود را در هتل ویستریا اقامت دهید تا دسترسی بسیار راحتی به جاذبه ها داشته باشید.

یکی دیگر از مزیت هایی که اقامت در هتل ویستریا تهران را دلنشین و جذاب می سازد، نزدیکی این هتل به مراکز تجاری شمال تهران است. از طریق اقامت در این هتل می توانید به مراکزی مانند: ارگ ، پالادیوم، تندیس و قائم ، مرکز خرید الهیه و جردن دسترسی کاملا راحتی داشته باشید. گشت و گذار در مراکز تجاری و تفریحی تهران، یکی از لذت های تهرانگردی است.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران

از جمله امکانات تفریحی و سلامتی هتل ویستریا تهران باید به: سونا و جکوزی ، استخر سرپوشیده ، سالن ماساژ ، سالن ورزشی مجهز و حمام ترکی اشاره کرد. شما مهمانان و گردشگران عزیز می توانید از امکانات و خدمات ذکر شده استفاده نمایید و از آن ها لذت ببرید. در صورتی که بخواهید با تاکسی به نقاط مختلف تهران بروید، این هتل دارای تاکسی سرویس و خدمات اجاره اتومبیل نیز می باشد.

سالن، رستوران روف گاردن و کافی شاپ هتل ویستریا از بخش های جذاب این هتل می باشد. سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی در مجموعه پذیرایی هتل ویستریا انجام می گیرد. خوردن غذاهای خوشمزه و باب میل شما در رستوران و کافی شاپ این هتل، یکی از مهم ترین خدماتی است که به مهمانان ارائه می شود. همچنین اگر نیاز به برگزاری جلسات، نشت ها و یا برگزاری مراسمات خود دارید، دو سالن ضیافت با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن کنفرانس ویستریا با ظرفیت ۱۵۰ نفر و سالن کنفرانس گل سرخ با ظرفیت ۶۰ نفر، در خدمتگزاری برای شما عزیزان آماده می باشند.

روم سرویس ۲۴ ساعته از دیگر خدمات مهمی است که در هتل ویستریا ارائه می شود. شما عزیزان می توانید در اتاق ها یا سوئیت های خود استخراحت کنید و غذای خود را نیز در اتاق میل نمایید. در غیر این صورت با حضور در رستوران یا کافه هتل ویستریا از غذاهای خوشمزه این مجموعه میل کنید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

آشنایی با هتل بوتیک طوبی تهران

اگر بخواهیم بهترین بخش از هتل بوتیک طوبی تهران را معرفی کنیم و با این هتل آشنا شویم، باید به رستوران روف تاپ گریل و کافی شاپِ بام هتل طوبی اشاره کنیم. این رستوران از جذاب ترین بخش‌های هتل بوتیک طوبی تهران محسوب می گردد و میزبانی را به بهترین نحو اجرا می کند. غذاهای مختلف و متنوع ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می گردد. شما با هر نوع سلیقه ای در زمینه غذا و آشپزی، می توانید بهترین ها و خوشمزه ترین ها را در این رستوران میل نمایید. برای ثبت لحظه های خاطره انگیز و خوشمزه در هتل بوتیک طوبی و یا اقامت در اتاق ها و سوئیت های این هتل، باید به آدرس: بلوار آفریقا (جردن) - خیابان ناصری - پلاک 17 - هتل آپارتمان طوبی مراجعه نمایید. این هتل دارای امکانات بی نظیری است که در ادامه این مطلب به ذکر آن‌ها می پردازیم.

هتل بوتیک طوبی تهران در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و هتلی سه ستاره در غرب تهران محسوب می شود. این هتل مجلل در پنج طبقه و ۲۸ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. چشم انداز این هتل بسیار زیبا است چرا که دیدار از منظره شهر تهران و چراغ های شهر از دور برای مسافرین و گردشگران به شدت جذاب می باشد.

 

هتل بوتیک طوبی تهران

امکانات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟

از جمله امکانات مهم هتل بوتیک طوبی تهران می توان به سالن ورزشی این هتل اشاره کرد. مسافران و میهمانان هتل طوبی، میتوانند در اوقات فراغت و زمان های آزاد خود از مجموعه ورزشی این هتل استفاده نمایند و از استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات ورزشی بهره مند گردند.

از دیگر امکاناتی که در هتل بوتیک طوبی ارائه می شود، می توان به سالن کنفرانس این مجموعه اشاره کرد. اگر جلسه، همایش و یا اجلاسی برای برگزاری در نظر دارید، می توانید از سالن همایش هتل طوبی بهره مند شوید. این سالن به اندازه ۸۰ نفر ظرفیت داشته و دارای سیستم صوتی و تصویری، ویدیو پروژکتور و نورپردازی زیبا می باشد. اگر راهنمای تور هستید و قصد دارید به گردشگران خارجیِ خود، از هنر و فرهنگ ایرانی بیشتر تعریف کنید و آن ها را با این کشور غنی و تاریخی آشنا نمایید، می توانید از این سالن برای نمایش ویدیو و اسلاید های آموزشی به گردشگران استفاده کنید.

اتاق های هتل بوتیک طوبی تهران به صورت: دو تخته استودیو برای یک نفر، دو تخته استودیو، دو تخته رویال استودیو برای یک نفر، دو تخته رویال استودیو، آپارتمان یک خوابه دو تخته برای یک نفر، آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای یک نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای سه نفر و آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای چهار نفر می باشد.

خدمات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟

هتل بوتیک طوبی تهران مجهز به ارائه خدمات کرایه اتومبیل به صورت شخصی و یا همراه با راننده می باشد. در صورتی که علاقه به رانندگی ندارید و یا با خیابان های تهران آشنا نیستید، می توانید از اتومبیل همراه با راننده استفاده نمایید. همچنین اگر نیاز به انجام خدمات بانکی دارید، در این هتل خدمات بانکی نیز ارائه می گردد.
خشکشویی، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، نمازخانه و تورهای ایران شناسی، از دیگر خدماتی است که توسط هتل بوتیک طوبی ارائه می گردد. همچنین در هتل بوتیک طوبی تهران به محض ورود سوالاتی در خصوص سلیقه و علاقه شما نسبت به رنگ یا رایحه ای خاص پرسیده می شود تا اتاق شما براساس سلیقه و نظرتان آماده و ارائه گردد.

در هتل بوتیک طوبی سعی شده است بهترین دکوراسیون و طراحی ها انجام پذیرد تا مورد قبول همه شما مهمانان عزیز گردد. شما با اقامت در این هتل می توانید لحظات بسیار خوبی را سپری نمایید و از با کیفیت ترین امکانات و خدمات این هتل سه ستاره بهره مند گردید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل بلوط تهران

هتلی برای سفرهای مهم

هتل بلوط تهران روبروی سالن اجلاس سران قرار دارد. این هتل برای عزیزانی که جهت شرکت در همایش ها و جلسات خاص و مهمِ کشوری به پایتخت سفر می کنند، بسیار مناسب است. ضمن اینکه هتل بلوط تهران به نمایشگاه بین المللی تهران نیز نزدیک می باشد. هتل بلوط از هتل های سه ستاره شهر تهران است و برای عزیزانی که جهت اقامت های کوتاه و کاری به تهران سفر می کنند بسیار مناسب می باشد.

 



احداث این هتل به سال ۱۳۹۵ باز می گردد که اقامتگاهی بسیار شیک و در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا قرار دارد. برای اقامت در این هتل باید به ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی و سمت چپ باغ گیاه پزشکی مراجعه نمایید. این هتل زیبا در محوطه ای بسیار دل باز و درخت کاری شده قرار دارد که فضای بیرونی آن، حال و هوای خوبی را برای مسافران و مهمانان فراهم می آورد.

ویژگی های هتل بلوط تهران

از جمله ویژگی های هتل بلوط تهران می توان به تعداد اتاق های آن اشاره کرد. این هتل خوش آب و هوا و دل باز دارای ۱۶ باب اتاق است که در زمان های خاص مانند زمان برگزاری نمایشگاه، از چند هفته قبل رزرو شده و ظرفیت آن تکمیل می گردد. اگر در چنین مواقعی قصد دارید در هتل بلوط تهران اقامت داشته باشید، حتما از چند هفته قبل باید اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق ها بسیار جذاب و زیبا می باشد. هتل بلوط تهران علاوه بر این که دارای محوطه بیرونی زیبایی است، اتاق ها و فضای داخلی دلنشینی نیز دارد. طراحی اتاق ها به شکلی برنامه ریزی شده است که رنگ و طرح کاغذ دیواری ها با مبلمان و روتختی ها هماهنگی داشته که این امر موجب می شود فضای داخلی اتاق ها برای مهمانان بسیار دلنشین تر باشد.

شما مسافران عزیز علاوه بر سفارش غذاهای ایرانی می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی را نیز در این هتل میل نمایید. اگر هم اهل غذاهای فست فودی هستید، هتل بلوط تهران برای سلیقه شما عزیزان نیز فضای مجزایی را در نظر گرفته است. در کنار تنوع غذایی که این هتل دارد، بیشتر مسافرین آن برای کباب های لذیذ این هتل اقدام به اقامت مجدد در آن می نمایند.
از دیگر ویژگی های هتل بلوط می توان به دسترسی آن اشاره کرد. این هتل به مترو تجریش، ایستگاه بی آر تی و مراکز تفریحی توچال و شمال تهران دسترسی بسیار خوبی دارد. در صورتی که تمایل دارید داخل شهر گشت و گذاری داشته باشید، با اتومبیل شخصی خود به اتوبان چمران که در نزدیکی هتل میباشد رفته و یا به ایستگاه مترو تجریش بروید. از این دو طریق به راحتی می توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

آشنایی با امکانات هتل بلوط تهران

هتل بلوط تهران دارای امکانات اقامتی و خدماتی مناسبی برای مسافران است. استخر رو باز این مجموعه برای آقایان امکان شنا کردن را در فصل های گرم سال، فراهم می آورد. کافی شاپ و محوطه رو باز هتل بلوط جهت سرو صبحانه و نوشیدنی و دسر های خوشمزه، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. می توانید در کنار درختان و فضای سرسبز هتل بلوط نشسته، بهترین هوای تهران را استشمام نمایید و چای صبحگاهی خود را بنوشید. از دیگر امکانات هتل بلوط می توان به: سونا خشک، سونا بخار و جکوزی،اینترنت پرسرعت در اتاق ها و لابی، پارکینگی وسیع با ظرفیت 50 خودرو(رایگان)، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی، نمازخانه، خودپرداز، دستگاه فکس، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، خدمات لاندری و فروشگاه اشاره کرد.

اتاق های هتل بلوط تهران به صورت دو تخته و سه تخته در خدمت مسافرین عزیز است و کارکنان این هتل نیز به چهار زبان زنده دنیا مسلط بوده و نسبت به مسافرین بسیار خوش رفتار و خوش برخورد می باشند. جهت رزرو اتاق های هتل بلوط با ما همراه باشید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل آتانا تهران

آشنایی با هتل آتانا تهران

اگر به شهر تهران، خیابان ولیعصر،خیابان طالقانی غربی، پلاک ۴۰۱ مراجعه نمایید، ساختمان هتل آتانا تهران را خواهید دید. ساختمان این هتل شش طبقه بوده و در گوشه سمت راست آن، چهار ستاره درخشان چشم انداز ساختمان این هتل را زیبا تر کرده اند. هتل زیبای آتانا با ۸۵ واحد اقامتی در مرکز شهر تهران قرار دارد و این امر موجب دسترسی راحت تر مسافرین و گردشگران به نقاط مختلف شهر می گردد. از جمله مراکزی که ممکن است نیاز به دسترسی آسان داشته باشند و شما عزیزان باید در نزدیکی آن ها هتل محل اقامت خود را انتخاب نمایید می توان به، دانشگاه تهران، خیابان انقلاب، بلوار کشاورز و مراکز علمی، فرهنگی و اداری که در این محدوده واقع شده اند، اشاره کرد.

 

هتل آتانا تهران
از جمله مراکز اداری که نیاز به دسترسی راحت دارند و شما از طریق هتل آتانا تهران می توانید خیلی آسان به این مراکز مراجعه کنید، می توان: اتاق بازرگانی، وزارت نفت، وزارت صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه هنر، سفارت ارمنستان و سفارت عراق را نام برد. همچنین از جمله مکان ها و جاذبه های دیدنی که از طریق هتل آتانا به آسانی قابل دسترسی هستند، می توان به: پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، خیابان سی تیر و کاخ گلستان اشاره کرد.

عده زیادی از عزیزانی که به شهر تهران سفر می کنند، برای خدمات درمانی به پایتخت می آیند؛ این عزیزان برای دسترسی آسان و راحت تر به بیمارستان های امام خمینی، پارس و ساسان می توانند در هتل آتانا تهران اقامت داشته باشند. اگر ماشین شخصی ندارید، با کمی پیاده روی یا با کمک تاکسی ها می توانید به مراکز و جاذبه های ذکر شده دسترسی یابید.

آشنایی با ویژگی ها، امکانات و خدمات هتل آتانا تهران

در هتل آتانا تهران پذیرش خانم های تنها بلامانع می باشد، البته حتما باید کارت ملی و شناسنامه همراه خود داشته باشید. اگر دارای فرزند زیر ۴ سال هستید، هزینه ای متوجه او نخواهد بود. اما اگر فرزندتان بالای شش سال سن داشته باشد، هزینه اقامت به صورت کامل محاسبه می گردد. برای فرزندان بین ۴ الی ۶ ساله، هزینه اقامت در هتل آتانا تهران به صورت نیم بها است.
هتل آتانا از جمله هتل هایی است که به تازگی افتتاح شده (سال ۱۳۹۸) و در نظرسنجی بین مهمانان امتیاز عالی را کسب نموده است. یکی از دلایلی که موجب شده این هتل جزو بهترین ها باشد، وضعیت نظافت و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا بوده است. در ادامه نیز باید فاکتور های: موقعیت مکانی و دسترسی، خوشرویی و رفتار کارکنان، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی را اشاره کرد.

از جمله امکانات هتل آتانا تهران می توان به: رستوران نگین( طبقه همکف)، کنتیننتال در بام هتل ، تالار پذیرایی با ظرفیت ۲۲۰ نفر، کافی شاپ و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۱۰ نفر اشاره کرد. مجموعه ورزشی هتل آتانا از دیگر امکاناتی است که در اختیار شما مهمانان عزیز قرار می گیرد تا لحظات خوشی را در هتل سپری نمایید. استفاده از سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ و همچنین حمام ترکی بهترین امکاناتی است که توسط این هتل در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

اتاق های هتل آتانا تهران به صورت: سینگل، توئین، دبل، دبل کینگ و سوئیت آماده میزبانی از مسافرین و مهمانان عزیز می باشند. اگر دوست دارید واحد اقامتی شما دارای بالکن اختصاصی باشد، می توانید در اتاق های دبل کینگ و یا سوئیت ها اقامت داشته باشید. همچنین واحد های اقامتی دبل کینگ و سوئیت ها دارای وان و جکوزی اختصاصی، سیستم IPTV و اینترنت پرسرعت رایگان هستند.از دیگر امکانات و خدمات می توان به: خشکشویی، پارکینگ، تاکسی سرویس، لابی و آسانسور اشاره کرد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

معرفی لوکس ترین هتل پنج ستاره شهر تهران

هتل پرشین پلازا تهران در سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲ قرار دارد و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. اگر دوست دارید هتلی شیک، نوساز و لوکس را برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل پلازا تهران بهترین گزینه است. این هتل یازده طبقه با جدید ترین روش های هتلداری و معماری احداث شده است و میزبانی بسیار خوب و دلسوز برای مسافران و گردشگرانی است که به شهر تهران سفر می کنند. زیربنای هتل پرشین پلازا تهران ۱۴۰۰ متر مربع می باشد و ۱۰۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این هتل در بدو ورود دارای تعدادی پله است، اما برای دسترسی به سایر طبقات و بخش های هتل، نیازی به استفاده از پله نیست زیرا این مجموعه مجهز به آسانسور می باشد.

 

هتل پرشین پلازا تهران

از مهم ترین ویژگی هایی که یک هتل باید دارا باشد، درستی رفتار پرسنل است. در این هتل، پرسنل و کارکنان بسیار خوش برخوردی فعالیت می کنند و میزبانی را به نحو احسنت انجام می دهند. ویژگی مهم دیگری که عموما برای مسافرین و گردشگران بسیار اهمیت دارد، رعایت بهداشت و نظافت است. این مورد نیز به خوبی در هتل پرشین پلازا تهران رعایت می شود تا سلامت و آرامش همه مهمانان هتل تامین گردد.

در نظرسنجی که از مهمانان هتل پرشین پلازا تهران انجام گرفته است، فاکتورهایی مانند: رضایت در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اتاق ها، خدمات عمومی هتل مانند تاکسی سرویس و اینترنت، فرآیند پذیرش در هتل و تجهیزات درون اتاق ها، در اولویت قرار داشته اند. اما همانطور که ذکر گردید، اولین فاکتور که مورد رضایت مسافرین قرار گرفته و توجه شان را جلب نموده است، خوشرویی پرسنلِ هتل می باشد.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل پرشین پلازا تهران

آنچه در نگاه اول همه را مجذوب می سازد، معماری و دکوراسیون داخلی هتل پرشین پلازا تهران است. از آنجایی که طراحی انجام گرفته در این هتل بسیار خاص و بی نظیر است، میهمانان و مسافرین تمایل دوچندانی پیدا می کنند تا در این هتل اقامت داشته باشند. در کنار شکوه و جذابیت هتل پلازا، خدمات و امکاناتی که توسط هتل ارائه می گردد نیز بسیار رضایت بخش می باشد. از مهم ترین بخش های هتل می توان به سالن ضیافت آن اشاره کرد. این سالن های چند منظوره برای برگزاری مراسمات و جشن های شما عزیزان در نظر گرفته شده است. می توانید با خیالی آسوده برگزاری مراسم های خود را به هتل پرشین پلازا تهران بسپارید و بهترین میزبان برای مهمانان گرانقدر خود باشید.

از دیگر امکاناتی که توسط هتل پلازا تهران برای مهمانان در نظر گرفته شده است، باید به رستوران و کافی شاپ این مجموعه اشاره کرد. چیدمان و دکوراسیون داخلی این دو بخش در عین زیبایی بسیار شیک و چشم نواز است. ستون هایی که در رستوران و کافی شاپ هتل به کار برده شده است، همراه با گچبری های زیبا، نورپردازی و آینه کاری، چشم انداز بسیار متفاوتی به این مجموعه بخشیده است.

سالن بدنسازی هتل پرشین پلازا تهران از دیگر بخش هایی است که مهمانان می توانند از آن استفاده نمایند. این بخش مجهز به دستگاه های بدنسازی و ورزشی مدرن می باشد تا شما عزیزان اوقات فراغت و زمان های آزاد خود را درون هتل به ورزش بپردازید. استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی از دیگر بخش های ورزشی و تفریحی هتل پلازا تهران می باشد.

برای اشنایی با دیگر امکانات هتل پرشین پلازا تهران می توان: پارکینگ، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، دستگاه ATM، روم سرویس، لاندری، اتاق چمدان، فتوکپی و صرافی را نام برد. از دیگر مزایا و ویژگی های این هتل باید به راحتی مبلمان و تخت های واحد های اقامتی آن اشاره کرد. بخش های اقامتی این مجموعه شامل: اتاق سینگل، اتاق دو تخته دبل ویژه، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق های توئین استاندارد، سوئیت دو خوابه سه تخته و کانکت فمیلی روم می شود.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل المپیک تهران

اقامتی المپیکی در تهران

اقامت در هتل المپیک تهران می تواند بسیار لذت بخش باشد. زیرا این هتل چهار ستاره هر آنچه که یک مسافر و گردشگر نیاز دارد، در اختیارشان قرار می دهد. خدمات، امکانات و چشم انداز این هتل همگی مطلوب و منحصر به فرد هستند. به همین خاطر هر گردشگر و مسافری که در هتل المپیک تهران اقامت داشته است، بسیار رضایتمند بوده و خیلی زیاد لذت خواهد برد. این هتل در اتوبان تهران-کرج، ورودی غربی و در ضلع غربی ورزشگاه آزادی قرار دارد. این هتل دارای مجموعه ورزشی و تفریحی، مجموعه پذیرایی و غذاخوری، اتاق های شیک و بسیاری امکانات دیگر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این هتل با معماری و ساختمانی زیبا و خاص و همچنین موقعیت دسترسی مناسب به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و مراکز غربی شهر تهران، می تواند بهترین گزینه جهت اقامت باشد.

 

هتل المپیک تهران

وقتی هتل المپیک تهران را برای اقامت خود انتخاب کنید، بعد از بیدار شدن از خواب و رفتن به کنار پنجره، نظاره گر مناظر زیبایی خواهید بود. زیرا چشم انداز اتاق های هتل به سوی دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر می باشد. با استشمام هوای تازه در شمال غرب تهران در مجاورت یکی از پارک های زیبای شهر، می توانید صبح دل انگیزی را برای خود رقم بزنید. همچنین شما می توانید اوقات فراغت خود را هم داخل هتل و هم در کنار دریاچه خلیج فارس و دریاچه آزادی یا پارک چیتگر، بگذرانید.

آشنایی با امکانات هتل المپیک تهران

همانطور که ذکر گردید، هتل المپیک تهران دارای امکانات زیاد و منحصر به فردی می باشد. از جمله مهمترین امکانات هتل المپیک می توان به سالن های متنوع این مجموعه جهت برگزاری مراسم اشاره کرد. اگر دوست دارید مجالس شما در هتلی شیک و مجلل برگزار شود، حتما هتل المپیک تهران را انتخاب نمایید. سالن های این هتل شامل: سالن سیحون، سالن توسکا و تالار آبگینه می شود. همچنین اگر علاقه مند به برگزاری همایش و نشست های علمی-تخصصی در تهران هستید، می توانید از سالن آمفی تئاتر این مجموعه استفاده نمایید. این سالن ها کاملا مجهز با دکوراسیونی زیبا برای خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز فراهم گردیده است.

زوج های عزیز و خوش سلیقه برای اینکه مراسم تان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، می توانید از اتاق عقد و تالار آبگینه هتل المپیک تهران استفاده نمایید. شما و مهمانان تان در هتل المپیک شب خاطره انگیزی را سپری خواهید کرد و بهترین لحظات برای تان ثبت خواهد شد. از دیگر بخش های مهم هر هتلی، بخش پذیرایی و غذاخوری آن است. هتل المپیک تهران دارای رستوران، چایخانه سنتی و کافی شاپ است. شما مهمانان و مسافران عزیز، می توانید بعد از بیدار شدن و صرف صبحانه؛ به هر یک از بخش های ذکر شده مراجعه کنید و از میزبانی و پذیرایی

عالی پرسنل هتل بهره مند شوید. منوی متنوع این هتل در انتظار شما عزیزان است. استخر، سونا، جکوزی، زمین چمن مصنوعی و سالن بیلیارد و شطرنج از بخش های تفریحی هتل المپیک تهران هستند. پس نگران اوقات فراغت خود نباشید، زیرا هتل المپیک برای هر لحظه شما برنامه ریزی کرده است. کافیست این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید تا طعم خوش مسافرت را به شیوه ای دیگر بچشید.

آشنایی با اتاق های هتل المپیک

ساختمان هتل المپیک تهران در دو طبقه و ۱۰۰ اتاق برای خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز فراهم گردیده است. اتاق های این مجموعه به شکل: یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته برای یک نفر (مختص مهمانان خارجی)، سه تخته سینگل، سه تخته (دبل و سینگل) و سوئیت رویال می باشد. از جمله امکاناتی که در هر اتاق وجود دارد، می توان به: دراور، کمد لباس، چای ساز، تلویزیون ال ای دی، تلفن، مبلمان، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام، صندوق امانات، سیستم تهویه، سیستم اطفا حریق و روم سرویس اشاره کرد.
اگر نیاز به خدماتی مثل: کارهای بانکی، خرید سوغاتی، آرایشگاه و قنادی داشتید، هتل المپیک تهران بهترین گزینه برای اقامت شما است؛ زیرا تمام خدمات ذکر شده در این هتل ارائه می گردد.

  • سیما محمدزاده