معرفی هتلهای ایران

۳۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با هتل سنتی آرمنیا اصفهان

هتل سنتی آرمنیا اصفهان یک خانه صد و سی ساله در محله ای ارمنی نشین در شهر اصفهان است. اگر به شهر زیبای اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا، پلاک ۶ الی ۹ سری بزنید، بنایی سه طبقه را خواهید دید که از دور چشم نوازی می کند. ایوان و پنجره های این بنا از زیبایی های بسیار دلنشین این خانه محسوب می شود.
هتل آرمنیا اصفهان را می توان یکی از هتل های جذاب اصفهان دانست. این هتل سنتی زیبا به تازگی (سال ۱۳۹۹) افتتاح شده است و میزبان گردشگران عزیز می باشد. از مزیت های بسیار مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به دسترسی خوب آن نسبت به جاذبه هایی نظیر: کلیسای وانک، موزه موسیقی، سی و سه پل، میدان نقش جهان اشاره کرد.

هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که در یک خانه ارمنی با معماری قجری سکونت داشته باشید و با کمی پیاده روی خود را مقابل میدان نقش جهان ببینید. آنچه این بنا را شگفت انگیز تر می کند، حیاط کوچک اما باصفای آن است. در این حیاط درختان سر به فلک کشیده چنار و گل های زیبایی در باغچه قرار دارند که لحظه شماری می کنند تا به عنوان چشم انداز عکس های مهمانان عزیز باشند. در ادامه به آشنایی بیشتر با این هتل زیبا می پردازیم.



ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان

در واقع هتل سنتی آرمنیا اصفهان از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول: ساختمان اصلی و اولیه بنا بخش دوم: ساختمانی سه طبقه و نوساز

اهمیت هتل سنتی آرمنیا اصفهان در شباهت و هماهنگی میان این دو بخش است. زیرا بخش اول یادگاری از سال های پیشین می باشد و فقط پنج اتاق دارد، اما بخش دوم به تازگی و براساس معماری و ویژگی های بنای اول ساخته شده است. این بنا در مجموع شامل ۲۸ اتاق می باشد که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران عزیز است. سبک سنتی بنا از بیرون و داشتن امکانات مدرن در داخل بنا، از ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به آسانسور آن اشاره کرد. اگر مهمان و عزیزی همراه شما است که نمی تواند از پله ها بالا برود و یا معلولیت دارد، اصلا نگران نباشید؛ اقامت شما در هتل آرمنیا اصفهان با تمامی امکانات برای شما فراهم می باشد. همچنین اگر با شهر اصفهان آشنایی چندانی ندارید و یا برای اولین بار به این شهر سفر می کنید، هتل دارای تور داخلی می باشد و شما مسافرین عزیز می توانید با ثبت نام در تور های هتل، از تمام جاذبه های بی نظیر اصفهان، به خصوص: موزه موسیقی اصفهان، میدان جلفا، کلیسای بیت‌اللحم، سی‌و‌سه‌ پل، پل خواجو، کاخ چهل‌ستون و میدان نقش‌جهان دیدن نمایید. دسترسی به ایستگاه مترو نیز، از دیگر ویژگی های مهم این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل سنتی آرمنیا اصفهان

مجموعه هتل سنتی آرمنیا اصفهان با داشتن کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، بازارچه صنایع دستی و اینترنت تمام تلاش خود را کرده است تا فضایی دلنشین را برای شما گردشگران و مهمانان عزیز فراهم آورد. اتاق های این هتل شامل: یک تخته جدید، یک تخته قدیمی، دوتخته بدون بالکن، دو تخته با بالکن، دو تخته قدیمی، سه تخته شاه نشین و پنج تخته جلفا می باشد.
چون برخی از اتاق ها در موقعیتی قرار دارند که رو به حیاط هستند، دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم انداز منحصر به فردی برای مهمانان خود ایجاد می کنند، اما برخی از اتاق ها بدون بالکن می باشند. از امکانات داخلی اتاق ها نیز می توان به: تلفن، سرویس بهداشتی، حمام و یخچال اشاره کرد. همچنین مسافران در صورتی که نیاز به خدماتی مثل: کفاشی، خدمات تهیه بلیط و تکثیر و پرینت داشته باشند، هتل برای ارائه خدمات رسانی آماده خواهد بود.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل سنتی سهروردی اصفهان در خیابان مسجد سید، بازارچه بید آباد، کوچه مقراضگر، بعد از درب فرعی مسجد سید، بن بست امین قرار دارد. این خانه سنتی ۱۳۰ سال قدمت دارد و از خانه های زیبای شهر اصفهان محسوب می شود. بازسازی و مرمت هتل سنتی سهروردی اصفهان در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده و در این سال افتتاح گردیده است.
هتل سهروردی اصفهان در نزدیکی بافت اصلی شهر قرار دارد و دسترسی آن به سایر جاذبه ها مناسب می باشد. اگر دوست دارید در هتلی اقامت کنید که به جاذبه ها نزدیک باشد، می توانید این هتل سنتی را انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های جالب این هتل، نامگذاری اتاق های آن است. به عبارتی دیگر، هر یک از اتاق های این هتل، نام یکی از شاعران بزرگ ایران را به خود اختصاص داده اند. در ادامه به ذکر ویژگی های اتاق ها، امکانات و نام آن ها می‌پردازیم.



آشنایی با اتاق های هتل سنتی سهروردی اصفهان

همان طور که ذکر کردیم هر یک از اتاق های هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای نام مخصوص به خود هستند. این اتاق ها شامل: • اتاق حافظ: دارای یک تخت دبل • اتاق سعدی: دو تخت توئین • اتاق مولوی: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق های ابن سینا: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق فردوسی: یک تخت دبل و دو تخت توئین • اتاق ملاصدرا: یک تخت دبل و یک تخت تویین اتاق VIP • اتاق سهروردی: یک تخت دبل، اتاق VIP • اتاق خیام: دارای دو تخت سینگل و اتاق VIP • اتاق شیخ بهایی: یک تخت دبل و یک تخت سینگل همه اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی نیز می باشند. ظرفیت کل این مجموعه ۴۰ نفر می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.

امکانات هتل سنتی سهروردی اصفهان

با اقامت در هتل سنتی سهروردی اصفهان می توانید از امکانات و خدمات دهی خوب این هتل بهره مند شوید. هتل سنتی سهروردی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو، چایخانه سنتی، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی با سرو غذاهای محلی و لذیذ، اینترنت رایگان و نامحدود، جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی می باشد. همچنین هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای یک کافی شاپ بسیار زیبا و دلنشین می باشد که می توانید نوشیدنی های گرم و سرد مورد علاقه خود را سفارش دهید و نوش جان نمایید.
متاسفانه هتل سهروردی دارای امکانات زیر نمی باشد:
سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، ماهواره، سونا و جکوزی، استخر، سوئیت و سالن ورزشی

نظرسنجی از هتل سهروردی اصفهان

مهمانان هتل سنتی سهروردی اصفهان در نظر سنجی های خود به این هتل امتیاز خیلی خوب را داده اند. بیشترین امتیازی که به این هتل داده شده است در زمینه نظافت و رفتار کارکنان هتل می باشد. مسافران به این دو فاکتور امتیاز ۳/۴ داده اند. فاکتور های بعدی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، شامل: موقعیت مکانی و دسترسی با امتیاز ۱/۴، کیفیت غذا و پذیرایی با امتیاز ۹/۳، امکانات اقامتگاه و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا با امتیاز ۸/۳ و کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت با امتیاز ۷/۳ را از مسافرین دریافت نموده اند.
آنچه مورد توجه مهمانان این هتل قرار گرفته و جذابیت زیادی داشته است، فضای بیرونی هتل و حیاط آن می باشد. حوضچه وسط حیاط، فواره های آن و گل های شمعدانی همگی جزو زیبایی های این بنا هستند. شما می توانید لحظات ناب خود در هتل سهروردی را با عکس های یادگاری از گوشه و کنار این هتل به یادگار نگه دارید و همیشه یاد و خاطره اقامت در این هتل را برای خود زنده نگه دارید.


آدرس

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

گذری بر شهر اصفهان

هتل سنتی قصر منشی اصفهان در شهری قرار دارد که بسیار پر آوازه بوده و ویژگی های خاصِ بسیاری دارد. شهر اصفهان شهری تاریخی، فرهنگی و هنری است. این شهر تا کنون به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام (سال ۲۰۰۶) و به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی (۱۳۸۸) و همین‌طور به عنوان پایتخت صنعتی ایران بعد از تهران انتخاب شده است.
اصفهان در گردشگری شهری خلاق است و از مقاصد گردشگر پذیر ایران به شمار می‌رود. هتل سنتی قصر منشی اصفهان در چنین شهری قرار گرفته و ویژگی‌های مثبت این شهر را دوچندان کرده است. زیرا این هتل سنتی بسیار زیبا و باشکوه است و علاوه بر سکونتگاهی عالی و منحصر به فرد، جاذبه ای بی بدیل نیز محسوب می شود. هتل سنتی قصر اصفهان از دوره‌های مختلف تاریخی، یادگاری های زیبایی را به همراه دارد و حضور در این هتل به منزله سفر در تاریخ ایران است.



تاریخچه هتل سنتی قصر منشی اصفهان

هتل سنتی قصر منشی اصفهان در اواخر دوران صفویه و اوایل دوران قاجار ساخته شده و این بنا را منسوب به فتحعلی شاه قاجار می دانند. عمر این بنا بیش از یک قرن است و همچنان شکوه خود را به لطف بازسازی و مرمتی که صورت گرفته، حفظ کرده است. علت نامگذاری این بنا به دلیل قرار گیری آن در محله قصر منشی (دروازه حسن آباد) می باشد. به همین خاطر بعد از شکل گیری به این نام معروف شده است. در شهر اصفهان و نقاط مختلف ایران، یادگارانی از دوران قاجاریه باقی مانده است که همگی زیبایی و ارزشمندی معماری کهن ایرانی را به تصویر می کشند.

اقامتی در هتل قصر اصفهان

برای آشنایی با هتل سنتی قصر منشی اصفهان می توان به ویژگی های آن و همچنین امکاناتی که توسط این هتل ارائه می شود، اشاره کرد. آنچه در وهله اول هر مهمانی را در هتل مجذوب میکند، معماری، آینه کاری، فضای بیرونی هتل و دکوراسیون داخلی آن است. به حدی تمام زیبایی ها در این هتل گرد هم آمد اند که فقط می توان نظاره گر بود و از این همه شکوه لذت برد. چون این بنا به ثبت ملی رسیده است، مرمت و بازسازی آن کاملا زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفته تا تمام اِلمان های منحصر به فرد این خانه به سبک گذشته آن حفظ شود.

از دیگر ویژگی های هتل سنتی قصر منشی اصفهان می توان به پرسنل مجرب آن اشاره کرد. پرسنل هتل قصر اصفهان به چندین زبان زنده دنیا مسلط بوده و به ارائه خدمات ۲۴ ساعته می پردازند. این هتل سنتی دارای روم سرویس می باشد و این امکان را فراهم می آورد شما در اتاق خود نشسته و غرق در هنر گچبری ها و آینه کاری ها، غذای خود را میل کنید.
هرچند رستوران هتل در بخشی از این خانه سنتی قرار دارد که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. اگر هم هوس نوشیدنی کرده اید و یا دلتان دمنوش می خواهد، حتما به حیاط هتل سری بزنید و در محوطه ی زیبای آن هر نوع نوشیدنی دوست دارید سفارش دهید. کافی شاپ هتل سنتی قصر منشی اصفهان آماده پذیرایی از شما می باشد.

اتاق های هتل چه امکاناتی دارند؟

اتاق های هتل سنتی قصر منشی اصفهان هرکدام نام مخصوص به خود را دارند. یکی از این اتاق ها، آینه نام دارد. این اتاق گچبری هایی به رنگ سفید و طلایی دارد که هر بیننده ای را مجذوب می سازد. آنچه درباره این اتاق بسیار جذاب است، مهمانان آن می باشد.
عموما زوج های جوان این اتاق دو تخته را انتخاب می کنند چون پنجره های سرتاسری آن که مشرف به حیاط است در طول روز و همچنین شب هنگام حال و هوای خاصی به اتاق می بخشد. همچنین در گذشته های دور نیز این اتاق محل زندگی زوج های جوان بوده و خاطرات به یادماندنی زوج های بسیاری در آن رقم خورده است. از دیگر اتاق های این هتل می توان به: اتاق صفویه، اتاق افشاریه و اتاق زندیه اشاره کرد. اتاق ها تلویزیون ندارند اما سایر امکانات رفاهی نظیر: تختخواب های راحت، سیستم تهویه‌ مطبوع، مبلمان و یخچال به همراه مینی‌بار در اتاق ها مهیا می باشد.

چگونه اتاق مورد نظر خود را رزرو نماییم؟

رزرو اتاق در هتل سنتی قصر منشی اصفهان موجب می شود علاوه بر بهره مندی از بهترین هتل سنتی اصفهان، به سایر جاذبه های این شهر نیز دسترسی راحتی داشته باشید. برای انجام رزرو اتاق مورد نظر با مجموعه چاپار گشت پارسه تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان راهنمایی لازم جهت رزرو اتاق مورد نظر خود را دریافت کنید.
چاپار گشت پارسه آماده ارائه خدمات به سفر دوستان عزیز می باشد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

آشنایی با یکی از بهترین اقامتگاه های اصفهان

در نزدیکی میدان نقش جهان، اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان قرار دارد. اصفهان را همه به عنوان شهر نصف جهان می شناسند و این شهر علاوه بر علاقه مندان داخلی در سطح جهانی نیز، طرفداران مخصوص به خود را دارد. بازدید از شهر اصفهان و جاذبه های زیبای این شهر برای همه گردشگران جذاب است.
هرچند این شهر یادگاری از دوران صفویه و شاه عباس می باشد، اما جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیاری از سایر دوران تاریخی در این شهر قابل مشاهده است. اقامتگاه سنتی کریاس ازجمله جاذبه هایی است که از دوران قاجار به یادگار مانده و در نزدیکی بافت اصلی و تاریخی اصفهان قرار دارد. امروزه بسیاری از خانه های سنتی و قدیمی باقی مانده از گذشته، مرمت می شوند و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند. اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان نیز یکی از این جاذبه ها می باشد.

اگر ساکن اصفهان هستید و تا به حال از اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان دیدن نکرده اید، حتما این مطلب را بخوانید تا با این جاذبه بینظیر آشنا شوید. و اگر عازم شهر اصفهان هستید، حتما به دیدار از این جاذبه بروید و در آن ساکن شوید. زیرا امروزه بسیاری از گردشگران و دوست داران سفر، ترجیح می دهند در خانه ای سنتی اقامت داشته باشند. سکونت در هتل ویژگی هایی دارد و سکونت در اقامتگاه سنتی، ویژگی هایی منحصر به فرد تر. این انتخاب شماست که در کجا اقامت داشته باشید. ضمن اینکه اقامتگاه سنتی کریاس در سال ۱۳۹۰ به ثبت ملی رسیده است و اقامتگاهی بسیار ارزشمند می باشد. اکنون به معرفی اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان می پردازیم.

 



ویژگی های اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

همانطور که ذکر گردید اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد، آدرس دقیق این خانه به قرار زیر است: خیابان استانداری شهر اصفهان، کوچه شهید عمرانی، پلاک ۳۹. این اقامتگاه سنتی در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و بازمانده از دوران قاجار می باشد. نام دیگر این بنا، خانه تاریخی نظام الاسلام است.
این خانه دارای حیاطی زیبا، حوضی مستطیلی شکل و باغچه ای مملو از گل های رنگارنگ می باشد. نمای بیرونی خانه به رنگ سفید بوده و درب ها و پنجره ها چوبی است. همچنین اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان دارای ستون و ایوان زیبایی است که نما و جلوه خاصی به بنا بخشیده است. در حیاط خوش آب و رنگ اقامتگاه کریاس، میز و صندلی هایی جهت نشستن و لذت بردن از حال و هوای خانه، قرار داده شده است. قدمت این خانه ۱۵۰ سال است و هم اکنون با زیبایی دلنشین خود میزبان مهمانان عزیز خود است.

از ویژگی های درونی اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان می توان به اتاق های زیبا همراه با امکانات مدرن اشاره کرد. اتاق های اقامتگاه دارای تخت بوده اما سبکی سنتی و زیبا دارد. گچبری ها و استفاده از نوردهی عالی، از جمله ویژگی های بسیار مهم این اقامتگاه می باشد. به طور کلی اتاق ها دارای دکوراسیون عالی می باشند و امکانات خوبی دارند.
اگر بخواهیم از تاریخچه این اقامتگاه بدانیم، آن را منسوب به میرزا محمد دستجردی می دانند. او یک روحانی مشروطه خواه بوده و دارای شخصیتی سیاسی بوده است. بعد از او پسرش مجدالاسلام در این خانه ساکن می شود و با متروکه شدن آن، سازمان میراث فرهنگی در پی مرمت این خانه و تغییر کاربری آن برمی آید.

امکانات اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان دارای امکاناتی نظیر: چشم انداز عالی نسبت به گنبد مسجد امام، پرسنل مجرب و مهمان نواز، اینترنت، تلوزیون، صندوق امانات، یخچال، سرویس بهداشتی، لاندری و مینی بار می باشد. تعداد اتاق های اقامتگاه پانزده عدد است که در دو طبقه قرار دارند. این اتاق ها به صورت تک نفره و دونفره می باشند.
همچنین این مجموعه دارای یک رستوران و کافی شاپ بوده که به سرو غذاها و نوشیدنی های لذیذ می پردازد. از مزیت های اقامتگاه کریاس باید به نزدیکی آن به میدان نقش جهان و عالی قاپو اشاره کرد. اینکه شما در مکانی مشرف به قلب تپنده اصفهان ساکن باشید، می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. زیرا از مهم ترین ویژگی های یک سفر خوب و با کیفیت، راحتی حمل و نقل و دسترسی آسان به جاذبه ها است. فاصله این اقامتگاه تا میدان نقش جهان ده دقیقه می باشد.

 

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل لاله چابهار

آشنایی مختصری با تاریخچه هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار توسط بهترین مهندسان و معماران طراحی و ساخته شده است. این هتل در سال 1386 تاسیس شد و مورد پسند بسیاری از افراد و مسافرین قرار گرفت. این هتل کم نظیر واقع در سواحل دریای بزرگ عمان می باشد.

هتل لاله چابهار از سال 86 تاکنون یک بار و آن هم در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات ویژه و خاصی به آن اضافه شده است.اگر مایلید با امکانات و ویژگی های هتل لاله چابهار بیشتر آشنا شوید تا انتها ما را همراهی کنید.

بررسی هتل لاله چابهار از نظر تعداد و نوع اتاق ها

این هتل با اندازه ای به مساحت 6000 متر مربع توانسته 38 اتاق را در 2 طبقه خود جای دهد.اتاق های این هتل از نوع یک تخته و دوتخته می باشند و انتخاب آن ها کاملا بستگی به نظر شما دارد. هم چنین هتل لاله چابهار دارای سوئیت های 2نفره و 4نفره می باشد.همه روزه اتاق شما مرتب و گردگیری خواهد شد؛ صبحانه شما هم می تواند در اتاق مورد سرو قرار گیرد و هم در کافی شاپ هتل.داشتن حمام اختصاصی.مجهز بودن به انواع سرویس های ایرانی و فرنگی...

موقعیت هتل لاله چابهار

این هتل در انتهای بلوار امام خمینی واقع در شهر چابهار و مقابل پارک الغدیر واقع شده است.هنگام ساخت، هتل لاله چابهار از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که تا مرکز شهر فقط در حدود 5 دقیقه فاصله دارد. از این رو مسافرین می توانند به آسانی به خرید و یا انجام سایر کارهای خود در مرکز شهر بپردازند. پنجره های اتاق ها مشرف به اسکله شهید بهشتی می باشند که می توانید با تماشای آن ها حداکثر لذت را از سفر و اقامت خود در این هتل ببرید.

دسترسی به اماکن گردشگری هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار از اطراف با قلعه تیس، منطقه آزاد، و هم چنین فرودگاه کنارک و تالاب لیپار مرتبط است و فاصله هتل از این مکان ها به ترتیب 10 5 51 و 15 کیلومتر می باشد.پس شما می توانید به آسانی با سرویس های اختصاصی هتل لاله چابهار به دیدن این مکان ها بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

این هتل دسترسی بسیار آسانی به سایر مناطق گردشگری از قبیل کوه های مینیاتوری، ساحل های صخره ای، منطقه حفاظت شده گاندو، گل فشان سنگ و هم چنین باغ موزه ها دارد.

 

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل پنج ستاره لاله بیستون در فاصله حدود 30 کیلومتری شرق کرمانشاه، و بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه ی کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل پایگاه جهانی بیستون واقع شده است.

هتل لاله کندوان تبریز

هتل پنج ستاره صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد.

هتل لاله سرعین

هتل چهار ستاره بین المللی لاله سرعین در بهترین ناحیه شهر مقابل آب درمانی سبلان واقع شده است و فاصله کمی تا آب های معدنی سرعین دارد.

 

هتل لاله تهران

 

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد، نزدیک حرم و بازار رضا

هتل الماس 1 مشهد چهار ستاره است. این هتل بسیار به حرم و بازار رضا نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. یکی از معیارهای انتخاب زائران و گردشگران این شهر نزدیکی هتل به حرم است. وقتی هتل به حرم نزدیک باشد، مهمانان زمان کمتری را صرف رفت و آمد در حرم می کنند و می توانند از وقتشان بیشترین استفاده را بکنند. البته این هتل به مکان های دیدنی دیگر شهر مشهد نیز دسترسی خوبی دارد.

درباره هتل الماس 1 مشهد

ساختمان هتل الماس 1 مشهد نُه طبقه است و صد و شصت و سه واحد اقامتی دارد. این هتل چهار ستاره کار خود را از سال 1392 آغاز کرده و در سال 1394 نیز بر روی آن بازسازی انجام گرفته است. معماری ساختمان این هتل مدرن و لوکس است و دکوراسیون فضای داخلی آن دلنشین و آرامش بخش. واحدهای اقامتی مجهز این هتل شامل اتاق و سوئیت می شوند.

تعداد اتاق ها صد و بیست و هشت عدد است که به شکل دو تخته توئین و دبل و یک تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که هیچ کدام گنجایش نفر اضافه را ندارند. سوئیت های هتل نیز شامل یک عدد سوئیت پرزیدنت با امکانات فوق العاده، سه عدد سوئیت رویال، نُه عدد سوئیت یک خوابه، دو عدد سوئیت ماه عسل که امکانات خوبی را برای پذیرایی از زوج های تازه ازدواج کرده دارند و بیست عدد کانکت چهار تخته و پنج تخته است که متأسفانه سوئیت ها نیز ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

امکانات هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد از امکانات زیادی برخوردار است. درست است که مهم ترین ویژگی این هتل نزدیک بودن آن به حرم است، اما امکانات آن نیز قابل توجه هستند. از امکانات داخل اتاق ها می توان به حمام، سیستم سرمایی و گرمایی، سرویس بهداشتی فرنگی و دیگر امکانات بهداشتی لازم و ضروری اشاره کرد. امکانات عمومی هتل نیز شامل آسانسور، بازارچه اختصاصی، خشکشویی، خدمات واکس کفش، صرافی، دستگاه های فتوکپی و فکس و پرینتر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق تلفن، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، روزنامه، اتاق سیگار و خدمات ویژه برای افراد معلول اشاره کرد.

از امکانات دیگر این هتل مدرن نیز می توان خانه داری، زنگ هشدار، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سیستم اعلام حریق، آتلیه، خدمات باربری، اتاق بازی برای کودکان و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات هتل را نام برد. لابی هتل نیز بسیار مجهز است که می توان از تجهیزات آن می توان به تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی اشاره کرد. سالن ماساژ نیز از امکانات ویژه این هتل است.

هتل الماس 1 مشهد به کافی شاپ الماس، رستوران و تالار الماس، رستوران و تالار چشم انداز و چایخانه سنتی نیز مجهز است. همچنین، داشتن سالن کنفرانس و همایش برای برگزار کردن مراسم های مختلف می تواند برای مهمانانی که قصد سفر کاری به این شهر را دارند، بسیار کارآمد و مفید باشد.

موقعیت مکانی هتل الماس 1 مشهد

وقتی برای رزرو هتل الماس 1 مشهد اقدام کنید، به شما خواهند گفت که این هتل چهار ستاره و مدرن از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا است و تنها پنج دقیقه پیاده روی کافی است تا مهمانان خود را به حرم برسانند و زیارت کنند. آنقدر این هتل به حرم نزدیک است که وقتی از هتل دربیایید خود را در حرم خواهید یافت.

مهمانان برای رفتن به دیگر نقاط دیدنی مشهد نیز سختی زیادی نخواهند کشید. به عنوان مثال، تا نمایشگاه بین المللی مشهد تنها حدود 18 کیلومتر، تا پارک ملت مشهور مشهد حدود 18 کیلومتر و تا رفتن آرامگاه فردوسی مشهد حدود 39 کیلومتر فاصله است.

از زمانی که سرزمین موج های آبی در مشهد ساخته شده است، به محل های دیدنی این شهر رفتن و لذت بردن از این مکان تفریحی نیز علاوه بر بازدید از دیگر مکان ها اضافه شده است. هتل الماس 1 مشهد تا این تفریح گاه تنها بیست و سه کیلومتر فاصله دارد و با خودرو به راحتی می توان خود را به آنجا رساند.

فاصله هتل تا فرودگاه مشهد حدود هشت کیلومتر، تا راه آهن شهر حدود چهار کیلومتر و تا پایانه مسافربری نیز حدود شش کیلومتر است. رفتن به بازار رضا و خرید هر نوع سوغاتی با هر قیمت و کیفیتی برای مهمانان این هتل بسیار ساده است و نیازی به سوار خودرو شدن و تاکسی گرفتن نیست.

 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد، هتلی نوساز و شیک در جوار حرم امام رضا (ع)

مشهد، یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است که سالانه به لطف وجود مبارک امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، میزبان حجم بالایی گردشگر و مسافر ایرانی و خارجی است که به این شهر سفر می کنند تا علاوه بر زیارت، سیاحتی هم در این شهر زیبا داشته باشند.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، این بار هتل الماس 2 مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل نوساز، علاوه بر اینکه نزدیک به حرم است، امکانات لوکس و درجه یکی دارد که بسیار مناسب میهمانان ویژه، توریست های خارجی و یا افراد خوش سلیقه و خاص پسند است. تا در این شهر هستید یادتان باشد سری به شاندیز و طرقبه، دو منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای مشهد نیز بزنید و شیشلیک های معروف آنجا را امتحان کنید. چون هیچ جای ایران با این طعم و کیفیت چنین کباب های خوش طعمی نخواهید یافت.

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد، هتلی 5 ستاره است که در فروردین سال 1396 شمسی در 25 طبقه و بر اساس استانداردهای روز دنیا افتتاح شد و یکی از هتل های لوکس و شیک شهر مشهد به حساب می آید. امکانات این هتل به دلیل نوساز بودن بسیار مدرن و مجهز است و پرسنل مجرب و خونگرم هتل تمام تلاش خود را دارند تا خدماتی عالی و به یادماندنی به میهمانان هتل ارائه دهند.

موقعیت مکانی و دسترسی محلی

هتل الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا 20 قرار دارد و دسترسی راحتی را به حرم مطهر برای مسافران هتل فراهم می آورد. اگر با پای پیاده قصد رفتن به حرم را داشته باشید، تنها کافی است 7 دقیقه زمان صرف کنید تا به آنجا برسید.

از مبدا هتل به تمام نقاط سطح شهر، مراکز تفریحی، درمانی و یا تجاری به راحتی دسترسی دارید و می توانید برای رفت و آمد راحت تر از تاکسی سرویس 24 ساعته هتل نیز استفاده کنید تا شما را از میانبرهایی که خودشان بهتر از هر کس دیگری بلدند، به مقصدتان برسانند و از زیبایی های شهر مشهد در مسیر بیشتر برایتان بگویند. در ضمن فاصله هتل تا فرودگاه نیز فقط 8 کیلومتر است.

اتاق های هتل

اتاق های هتل الماس 2 مشهد، همگی بسیار مدرن و مجهز بوده و تمامی امکانات رفاهی لازم را در خود جای داده است. هتل 216 اتاق شیک و مجموعاً 600 تخت دارد که طیف وسیعی از اتاق های استاندارد دبل، کانکت، سوئیت های پرزیدنت، امپریال، یک خوابه، ماه عسل و غیره را شامل می شود.

سوئیت ها از لحاظ متراژ بزرگتر، از لحاظ امکانات مجهزتر و از لحاظ دکور شیک تر از سایر اتاق ها هستند و بسیار مناسب میهمانان خاص و ویژه شما هستند. یکی از نکات جالب در مورد این هتل، معماری برخی از اتاق هاست که متناسب با تمدن ملل مختلف طراحی شده و حس و حالی مشابه آن کشور و یا آن دوره را برای شخص تداعی می کند. مثلاً به سبک تمدن های آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب،هند و یا صفویه. در کل طراحی هر کدام از این اتاق ها از دیگری زیباتر است و انتخاب بین آنها واقعا سخت و مشکل است.

امکانات هتل

هتل تمامی امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره درجه یک را دارد و از هیچگونه خدماتی برای میهمانان هتل کوتاهی نمی کند. اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر، خدمات CIP، آتلیه، تاکسی سرویس شبانه روزی، روم سرویس 24 ساعته، لاندری و بسیاری از امکانات دیگر را دارد.

انواع گوناگونی از سالن های غذاخوری، رستوران و کافی شاپ نیز برای سلیقه های مختلف وجود دارد تا اگر میل به غذای ایرانی و یا غذای ملل را داشتید، دستتان برای انتخاب کاملاً باز باشد. برای جشن ها، همایش ها، کنفرانس ها و یا جلسات کاری خود می توانید از تالارها و سالن های همایش و سالن جلسات هتل استفاده کنید و خیالتان بابت پذیرایی ای که از میهمانان تان در آنجا می شود نیز حسابی راحت باشد. تمامی این سالن ها مجهز به جدیدترین و کامل ترین تجهیزات صوتی و تصویری است و طراحی بسیار شیکی دارند.

برای گذران وقت، تحرک بیشتر و خستگی بدر کردن، حتماً سری به مجموعه آبی هتل بزنید و بعد از آن نیز از خدمات اسپا استفاده کنید تا لذت اقامت در این هتل زیبا برایتان صد چندان شود.

 

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد، هتلی 4 ستاره و آنتیک است که لقب اولین هتل خشتی جهان را نیز به خود اختصاص داده است. این هتل با داشتن امکانات کامل رفاهی و پرسنلی مجرب، سعی بر آن دارد تا بهترین خدمات را به میهمانان گرامی ارائه دهد.

هتل ملک التجار یزد، اولین هتل خشتی جهان

یزد، دومین شهر تاریخی جهان بعد از ونیز ایتالیاست که ثبت جهانی شده و سالانه هزاران هزار گردشگر مشتاق را به سوی خود می کشاند تا از تاریخ کهن، معماری زیبا و دیوارهای خشتی و کاهگلی آن دیدن کرده و روح خود را از زیبایی های بی بدیل آن سرشار سازند. اکثر این گردشگران ترجیح میدهند مدرنیته را در این شهر کنار گذاشته و در هتل های سنتی زیبا این شهر اقامت کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید پس هتل ملک التجار یزد احتمالاً در صدر لیست شما قرار دارد، زیرا با اقامت در این هتل، اقامتی دلنشین در اولین هتل خشتی جهان را تجربه خواهید کرد.

با هتل آنتیک ملک التجار یزد بیشتر آشنا شوید

کافی است از میدان امیر چخماق وارد خیابان قیام شده تا تابلوی هتل ملک التجار را همان سمت چپ، درست نزدیک ورودی بازار پنجه علی مشاهده کنید، از دالان باریک هتل وارد شوید تا به حیاط رسیده و حوض زیبای آب را در وسط آن ببینید. به اولین هتل خشتی جهان خوش آمدید!

هتل 4 ستاره ملک التجار یزد را حدود 120 سال پیش، حاج علی عسگر شیرازی، تاجری خوشنام که به لطف سابقه ی نیک و عملکرد مثبتش مفتخر به دریافت لقب «ملک التجار» از ناصر الدین شاه شده بود، ساخت و تا چهار نسل پیاپی در اختیار خانواده وی قرار داشت. این عمارت اشرافی 23 اتاقه آنقدر زیباست و آنقدر گوشه و کنار تماشایی دارد که برای دیدن تمام جزئیات آن حسابی به وقت کافی نیاز دارید و در هر نقطه ی آن عکس های تکرار نشدنی و خاطره انگیزی را خواهید گرفت.

اگر عاشق تاریخ و معماری هستید، اینجا بهشت شماست. اتاق آینه، اتاق آدم و حوا و یا اتاق یوسف و زلیخا شما را مبهوت خود خواهد کرد. از بخش های زمستانه، تابستانه و شاه نشین نیز غافل نشوید، هر نقطه ای ازین هتل زیبا شما را جذب خواهد کرد.

انواع اتاق های هتل ملک التجار یزد

این هتل آنتیک انواع متفاوتی از اتاق ها را برای اقامت مسافران به آنها پیشنهاد میکند تا با در نظر گرفتن شرایط، هر کدام را که بیشتر مناسب حالشان است برگزینند. از آن جمله می توان اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته را که همگی به سرویس های فرنگی تجهیز هستند را نام برد. اما جدای از اینها چند گزینه ی بسیار وسوسه انگیز برای اقامت در هتل ملک التجار یزد وجود دارد که جداً به سادگی نمی توان در مقابل آنها مقاومت کرد و آن اتاق های وی آی پی هتل میباشد. سه اتاق وی آی پی هتل که بعضاً به سبک عمارت نارنجستان در و دیوارهای آن ها نقاشی شده اند، اتاق هایی هستند با القاب زیبا و زیبایی خیره کننده.

اتاق یوسف و زلیخا یا همان اتاق طلا که در نقاشی های در و دیوار آن از آب طلا استفاده شده، اتاق آینه که در قسمت شرقی عمارت واقع شده و پر از آینه کاری و گچ بری های زیبایی ست که در کنار آن ارسی قدیمی زیبایی اش صد چندان شده و در آخر اتاق آدم و حوا یا همان اتاق نقاشی که در قسمت جنوبی عمارت واقع شده است. سقف این اتاق به دستور خود حاج علی عسگر شیرازی که عاشق و طرفدار پروپاقرص فرش ایرانی بود، توسط یک نقاش زبده کار شیرازی با رنگ های طبیعی و گیاهی با ظرافت هر چه تمام تر نقش فرش ایرانی خورده است، جوری که هنوز هم بعد از 120 سال طراوت خود را حفظ کرده و نفس را در سینه حبس میکند. بله، واقعاً مقاومت در برابر وسوسه این سه اتاق خاص واقعا سخت است و سخت تر از آن انتخاب بین آنهاست، زیرا هر کدام از دیگری متمایز و زیباتر است.

در بخش زیر زمین هم قنات بسیار زیبایی قرار داشت که متاسفانه به علت خشکسالی خشک شد و هتل آن را به طور مصنوعی جهت ملموس بودن آن برای گردشگران به جریان انداخت تا گردشگران بتوانند بیشتر از آن لذت ببرند.

امکانات هتل

هتل ملک التجار یزد جهت رفاه حال میهمانان امکانات رفاهی زیادی را در چهارچوب سنتی هتل در نظر گرفته است، از آن جمله می توان به رستوران سنتی و بزرگ آن که ظرفیت بیش از 250 نفر را داشته و در کل یزد بسیار معروف است، اشاره کرد. کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی، نمازخانه، تاکسی سرویس، گشت های نیمروز (هزینه دار) نیز بخشی دیگر از امکانات و خدماتی هستند که هتل برای میهمانان در نظر گرفته تا اقامت آنها را راحت تر و دلچسب تر می کند.

موقعیت مکانی و دسترسی

یکی از چیزهای مهمی که در انتخاب یک هتل برای اقامت مهم است، این است که دسترسی راحت و سریعی را به اکثر مراکز تجاری، دیدنی، تاریخی و یا درمانی به شما بدهد،تا از حیث زمان و هزینه برای شما به صرفه تر باشد.

هتل ملک التجار در این زمینه بسیار ایده آل است. راحت و ساده به اکثر نقاط دیدنی یزد دسترسی دارید و حتی در عرض چند دقیقه و با پای پیاده هم به محله قدیمی فهادان، موزه آب و یا میدان امیر چخماق میتوانید بروید و علاوه بر لذت بردن از دیدنی های زیبای شهر از سوغاتی های زیبا یزدی هم در نزدیکی میدان خرید کنید.

با تمام اوصاف شکی نیست که این هتل آنتیک قطعاً یکی از انتخاب های مطمئن و عالی برای اقامت شما خواهد بود، پس در انتخاب آن شک نکنید.

 

هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان یزد هتلی زیبا، سنتی و مجلل در شهر کویری یزد قرار دارد. اگر دوست دارید دوران قاجاریه را همراه با تمام وسایل و فضای تاریخی آن تجربه نمایید، این هتل بهترین انتخاب خواهد بود. معماری و دکوراسیون سنتی هتل فهادان در کنار امکانات مدرن آن، از بهترین مزیت های آن محسوب می شود. با ما همراه شوید تا این هتل را بهتر بشناسیم.

هتل موزه ها را می شناسید؟

هتل موزه فهادان یزد یکی از هتل موزه های ایران است که شهرت جهانی دارد. شاید فکر کنید اصطلاح هتل موزه فقط برای دادن اُبهت به این هتل باشد، اما اینگونه نیست. هتل موزه ها یکی از انواع هتل ها هستند که تفاوت های بسیاری با هتل های معمولی دارند. از آن جهت به این گونه اقامتگاه ها، هتل موزه می گویند، چون دارای موزه اختصاصی هستند.

به عبارتی دیگر شما باید اقامت خود را درون موزه تصور کنید. زیرا اشیا و وسایلی که در اطراف شما قرار دارد حکم اشیای موزه را دارد اما دور از دسترس شما نیست. بلکه در جای اولیه خود قرار دارد و همچنان پابرجاست. علاوه بر یزد در شهرهای دیگر ایران نیز هتل موزه های زیبایی دایر می باشد که می توانید برای بازدید از آن ها، یک شب را در هتل اقامت داشته باشید.

هتلی مجلل و هیجان انگیز با نام «هتل موزه فهادان یزد»

هتل موزه فهادان یزد هتلی واقع در استان یزد، شهر یزد، خیابان امام خمینی، محله فهادان، روبروی زندان اسکندر می‌باشد. این هتل جزئی از مجموعه هتل‌های مهر است. هتل‌های زنجیره ای مهر، علاوه بر هتل موزه فهادان، پنج هتل دیگر در استان یزد نیز دارد. هر کدام از این هتل‌ها دارای ویژگی منحصر به فردی بوده که فهادان در میان آن‌ها موزه بودن را به ارث برده است.

هتل موزه فهادان یزد را می‌توان اولین هتل موزه ایران دانست که از دوران قاجاریه در محله فهادان یزد به یادگار مانده است. جالب اینجاست به این هتل موزه، خانه تهرانی‌ها نیز می‌گویند. یکی از افراد مرفه و مطرح دوران قاجار در این خانه اقامت داشته که هم اکنون این خانه و برخی وسایل و عتیقه‌های آن در گوشه و کنار هتل موزه فهادان یزد به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی های این هتل موزه میتوان به ثبت ملی آن اشاره کرد.

معماری و هنر در هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان یزد به عنوان خانه ای کویری در دل استان یزد قرار دارد و تمام اِلمان های خانه های سنتی یزد را دارا می باشد. از بخش های مختلف این خانه می توان به سه حیاط اشاره کرد: حیاط اصلی ، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی. همچنین هتل موزه فهادان یزد دارای سی اتاق است که اکنون مسافران و علاقه مندان به این هتل موزه می توانند در آن ها اقامت داشته باشند. از بخش های دیگر هتل موزه باید به: تالاری بزرگ، چاه خانه، سردابی زیبا و فعال، هشتی، دربند و سه بادگیر بزرگ اشاره کرد.

اکنون هتل موزه فهادان یزد دارای تغییراتی جزئی در اتاق های ساختمان می باشد که آن ها را برای اقامت راحت تر مهمانان و مسافران مهیا نموده است. این هتل امکاناتی دارای: اینترنت رایگان، کافه، رستوران سنتی، سرویس بهداشتی، خشکشویی، صرافی و ماساژ می باشد. دو اتاق این هتل در حیاط اصلی آن قرار دارند این دو اتاق دوبلکس بوده و هر کدام دارای تمام امکانات از جمله: چهار تخت دو خوابه، دو تخت سینگل، سرویس فرنگی و حمام می باشند. علاوه بر این امکانات باید به دیزاین و شیوه چیدمان اتاق ها اشاره کرد که در زیر تصویر یکی از اتاق ها قابل مشاهده است.

بهترین مزیت هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان یزد به جاذبه های گردشگری محله فهادان و سایر جابه های بافت تاریخی شهر یزد نزدیک می باشد. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز می توانند با کمی پیاده روی و قدم زدن در کنار شکوه و زیبایی شهر یزد از جاذبه های بی نظیر این شهر نیز دیدن نمایند.

اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید، مجموعه هتل های مهر دارای ایستگاه دوچرخه هستند که امکان دوچرخه سواری را برای شما فراهم کرده اند. نزدیکترین جاذبه به هتل موزه فهادان، زندان اسکندر می باشد که با هتل فقط چند قدم فاصله دارد.

چاپار گشت پارسه و هتل های ایران

هتل موزه فهادان یزد از سوی سایت چاپارگشت پارسه خدمت شما عزیزان معرفی گردید. این مجموعه با مدیریت سرکار خانم سیما محمدزاده قصد دارد بهترین ها را برای سفر و اقامت شما عزیزان معرفی نماید. کارشناسان دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری چاپار گشت پارسه با تخصص و مهارت کامل برای اجرای انواع تورهای مسافرتی و تفریحی در داخل و خارج از کشور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و علاقه مندان به سفر هستند.

 

بوتیک هتل شاه ابوالقاسم یزد

بوتیک شاه ابوالقاسم در اصل خانه ملک‌زاده بوده که اخیرا با بازسازی صورت‌گرفته به مرکز اقامتی تبدیل شده و به عنوان بوتیک هتل شاه ابوالقاسم خیلی زود مورد توجه خاص و عام قرار گرفته و به شهرت رسیده‌است.

از ویژگی‌های مهم این هتل، قرار گرفتن آن در بافت قدیم شهر یزد است که امکان بازدید از این بخش از شهر و تمامی زیبائی‌های آن را برای مسافرین مهیا می‌سازد.

هتل سنتی مهر یزد

هتل سنتی مهر یزد، عمارتی با 250 سال قدمت

دوباره به شهر زیبا و باستانی یزد میرویم. اولین شهر خشتی جهان و دومین شهری که به ثبت جهانی رسیده است. اینجا شهر شیرینی های ایران است. میرویم تا در باغ زیبای دولت آباد قدم زده، برای لحظه ای در حیاط زیبایش، کنار آن حوض بزرگ و فواره هایش آرام گیریم.

در چایخانه ها چای بنوشیم، قطاب های بهشتی یزد را در دهان بگذاریم و به منظره زیبای بادگیرهایش خیره شویم. از بودن در یزد در هر فصلی و هر موقعیتی باید لذت برد، زیرا همانند این شهر دیگر پیدا نمی شود. اینبار سری به هتل سنتی مهر یزد میزنیم. همان هتل سنتی ای که همه آنرا جزو اولین هتل های سنتی این شهر میشناسند و بیش از 250 سال قدمت و تاریخ دارد.

هتل سنتی مهر یزد، اولین هتل بزرگ سنتی یزد

250 سال پیش فردی به نام زرگر یزدی که تاجری به نام در زمینه طلا و جواهرات گرانبها بود، ساختمانی خشتی ساخت که سالها مسکنی بود برای او و خانواده اش. این ساختمان تاریخی با معماری دوره ی قاجاریه به نام صاحبش، زرگر یزدی، نسل ها در یاد و خاطره ی مردم شهر باقی ماند. بعدها بازسازی کاملی شد و در سال 1384 هجری شمسی به اسم هتل سنتی مهر بازگشایی شد و کاربرد تجاری پیدا کرد.

این هتل هم اکنون زیر مجموعه ای از هتل های زنجیره ای مهر است و در واقع دومین هتلی در کشور است که موفق شد گواهینامه کیفیت از موسسه SGS سوئیس کسب کند. در واقع هتل سنتی مهر یزد، اولین هتل بزرگ شهر یزد است و ثبت جهانی شده است. حیاط اصلی و نارنجستان چشم نوازش، بادگیر زیبایش، تالار بزرگش، سرداب فعال و زیبایش، پشت بامش که مشرف به بافت قدیمی شهر است، همه و همه دست به دست هم داده اند تا این هتل تاریخی را در دید گردشگران بسی زیباتر جلوه دهند.

دسترسی به هتل و موقعیت مکانی

این هتل سنتی در کوچه لب خندق در خیابان قیام یزد قرار گرفته و دسترسی از مبدا هتل به همه جا بسیار راحت و ساده است. مثلاً تا مسجد جامع، بازار خان و یا میدان امیرچخماق فقط حدود 5 دقیقه با پای پیاده فاصله دارید. دیگر چه چیز از این بهتر. چه سوغاتی های زیبایی که می شود در این میدان خرید و چه شیرینی های بهشتی را برای سوغاتی انتخاب کرد. تا فرودگاه یا ترمینال مسافربری هم کمتر از 20 دقیقه با ماشین فاصله دارید. پس نگران فوت وقت و هزینه های سربار نباشید.

اتاق های هتل سنتی مهر

هتل سنتی مهر، هتلی 3 ستاره است که 27 اتاق و مجموعاً 70 تخت را در خود جای داده است. مثل دیگر هتل های یزد رنج وسیعی از اتاق های متنوع را در خود جای داده و علاوه بر اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته ی معمولی، یک سری اتاق های ویژه تر هم دارد که به نسبه طراحی شیک تری داشته و امکانات رفاهی کامل تری را در خود جای داده اند. مثلاً اتاق های دوبلکس ویژه دارند و یا اتاقی که بادگیر خانه در آن قرار دارد. میدانم، البته که وجود بادگیر در یک اتاق میتواند بسیار هیجان انگیز و جالب باشد.

با اینکه این هتل سنتی است اما امکاناتی چون اسپیلت، حمام تمیز، سرویس فرنگی و تلویزیون LCD نیز در تمام اتاق ها برای رفاه حال گردشگران تعبیه شده است.

امکانات و خدمات هتل سنتی مهر یزد

هتل امکانات کاملی را جهت رفاه حال میهمانانش در نظر گرفته است. از آن جمله می توان اینترنت پرسرعت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی، رستوران سنتی و خیلی چیزهای دیگر را نام برد. رستوران هتل در ساعات مقرر صبحانه، ناهار و شام خوشمزه خود را سرو میکند. منوی صبحانه کامل بوده و در محیط حیاط سرو میگردد. تصور اینکه 250 سال پیش فردی به نام زرگر یزدی، جواهر فروش به نام شهر، در این مکان چای بعد از صبحانه ی خود را درست در همان نقطه ای که شما امروز نشسته اید و دارید صبحانه تان را نوش جان می کنید، میل میکرده، جداً کمی عجیب و بسیار هیجان انگیز است. شما در دل خود تاریخ اقامت دارید.

پس بابت رزرو هتل سنتی مهر یزد تعلل نکنید و از خاطره انگیز بودن این اقامت اطمینان کامل داشته باشید. شک ندارم که شما هم مثل من دوست دارید اولین هتل سنتی بزرگ یزد که ثبت جهانی شده و ساختمان آن 250 سال قدمت دارد را از نزدیک ببینید و در آن رویاپردازی های زیادی کنید. به راستی که فکرش هم بسیار وسوسه انگیز است!

 

هتل تاریخی لب خندق یزد

هتل تاریخی لب خندق در خانه تاریخی مشهور به خانه طیبی در اواخر دوره قاجاریه احداث گردیده‌است. خانه طیبی در محله‌ای به نام لب خندق در مجاورت خیابان قیام و بازارھای قدیمی یزد در نزدیک هتل سنتی مهر قرار دارد و نام این هتل نیز از نام آن محله گرفته شده‌است.

ساختمان این هتل از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، یک بادگیر زیبا، تالار، ھشتی، پشت بام مشرف به بافت تاریخی و متصل به بام مناطق دیگر بافت و ... تشکیل شده‌است.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل بین الحرمین شیراز، هتل تاپ 3 ستاره ای است که در سال 1397 افتتاح شد و بین دو حرم شاه چراغ و حرم سید علاء الدین حسین (ع) قرار دارد. این هتل با داشتن کادری مجرب و حرفه ای بر آن است تا خدماتی عالی را به میهمانان گرانقدر ارائه دهد.



هتل بین الحرمین شیراز، انتخابی دیگر برای اقامتی دلپذیر در شیراز

دوباره به شیراز می رویم. شهر شعر و ادب پارسی، شهر حافظ و سعدی. بوی عشق و بهارنارنج را از هوا استشمام میکنیم و در حیاط نارنجستان قوام فالوده خوش طعم شیرازی نوش جان میکنیم. اگر دلتان میخواهد در طول مدت بودنتان در این شهر، اقامتی دلپذیر نیز داشته باشید، گزینه های زیادی روبروی شماست. یکی از آنها هتل بین الحرمین شیراز است که با داشتن کادری مجرب و حرفه ای تلاش دارند تا لحظات خوشی را برای شما در این هتل زیبا رقم بزنند.

هتل بین الحرمین را بیشتر بشناسیم

هتل تاپ 3 ستاره ی بین الحرمین، هتلی با خدمات عالی ست که در زیر بنایی به مساحت 7000 متر مربع تاسیس و در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. دسترسی راحت و آسان میهمانان از مبدا هتل به مراکز مهم تجاری و تاریخی شهر، کیفیت عالی خدمات و همینطور اقامت به صرفه و اقتصادی از جمله عواملی هستند که باعث ترغیب گردشگران برای اقامت در این هتل میشوند. شعار کارکنان این هتل این است که میهمانان با رزرو هتل بین الحرمین شیراز به عنوان یک هتل تقریباً 4 ستاره، پول یک هتل 3 ستاره را پرداخته اما خدمات یک هتل 5 ستاره را دریافت می کنند.
حیاط باغ هتل یکی از فضاهای فرح بخش هتل است که میهمانان را ترغیب میکند تا ساعاتی روی تخت های چوبی حیاط نشسته، چای و یا دمنوش های آتشی خود را در کنار فواره ی زیبای آب حوض بنوشند، از آش سنتی و نان محلی لذت برند، در عین حال عطر بهار نارنج شیراز را به درون کشند و به گنبد زیبای شاهچراغ نگاهی اندازند. این حیاط تجسمی از فرهنگ غنی و اصیل ایل قشقایی است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل

برای رسیدن به این هتل بعد از میدان آستانه وارد خیابان بین الحرمین شوید. سپس به راحتی این هتل 3 ستاره تاپ را در جوار حرمین شریف شاه چراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع) پیدا میکنید. هر وقت دلتان گرفت سریعاً خود را به شاه چراغ برسانید تا زنگار از دلتان رخت بربندد.
فاصله شما تا اماکن تاریخی شهر، همچون نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، مسجد صورتی و مسجد عتیق آنقدر کم است که با پای پیاده هم میتوانید تا آنها بروید.

دسترسی شما از این هتل به تمامی مراکز خرید و اماکن تاریخی سریع و آسان است و همچون آب خوردن صورت میگیرد. 2 دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و 17 دقیقه تا فرودگاه بین المللی شیراز فاصله دارید. در ضمن اگر میخواهید خود را به ایستگاه قطار شهر برسانید، ما به شما بزرگراه دکتر حسابی را پیشنهاد میدهیم. سریعترین و کم ترافیک ترین مسیر موجود که می تواند شما را در عرض سی دقیقه به ایستگاه قطار شهر برساند.

اتاق ها

تنوع وسیعی از اتاق ها در اختیار میهمانان قرار دارد تا متناسب با شرایط شان هر کدام را که بیشتر باب میلشان بود، انتخاب کنند. تنوعی از اتاق های یک تخته، دو تخته استاندارد (دبل و توئین)، سوئیت و اتاق های کانکت. تمامی امکانات رفاهی لازم در اتاق ها مهیا شده تا از اقامت خود در این هتل رضایت کامل داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل

هتل بین الحرمین شیراز تمامی امکاناتی را که جهت رفاه حال میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی لازم است را فراهم آورده تا آنها اقامتی لذت بخش و مملو از آرامش را در این مکان تجربه کنند. همان ابتدا، در بدو ورود با نوشیدنی های گوارا از میهمانان استقبال میشود تا خستگی راه را از تنشان بیرون کنند.

اینترنت پر سرعت رایگان در کل روز در اختیار شماست. خشکشویی، پارکینگ مسقف، خدمات بلیط و تورهای گردشگری، خشکشویی، صدوق امانات، همه و همه در این هتل قرار دارند تا راحتی شما را تضمین کنند. از خوراکی های خوشمزه مینی بارها هم غافل نشوید. رستوران هتل با تنوعی از غذاهای خوشمزه در ساعات مشخص میزبان میهمانان عزیز است و اگر تمایل داشتید خستگی روزتان را برطرف کنید ما به شما خدمات ماساژ و ریلکسی این هتل را نیز در کنار چیزهای دیگرش پیشنهاد میکنیم. حیاط باغ زیبای هتل را نیز با آن نان های محلی و دمنوش های خوش طعم فراموش نکنید.

اگر برای دیدن مناطق تاریخی و گشت در شیراز آمده اید، برای رزرو هتل بین الحرمین شیراز تاخیر نکنید. شما در این هتل به صرفه از لحاظ اقتصادی، دسترسی راحت به همه جای شیراز داشته و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل پارسیان شیراز یکی از بهترین هتل های شهر شیراز به شمار می آید که در خیابان رودکی واقع شده است. زمان افتتاح و آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. البته این هتل در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شده است. یکی از مشخصات عمومی هتل پارسیان شیراز این است که در ۵ طبقه ساخته شده است و ۶۲ اتاق و واحد اقامتی دارد. این هتل یک هتل چهار ستاره به شمار می‌آید و دارای وسعتی به اندازه دو هزار متر مربع است.
هتل پارسیان شیراز تا مراکز تجاری و بازار معروف وکیل فاصله چندان زیادی ندارد به طوری که به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید به این مراکز دسترسی پیدا کنید. قابل ذکر است که واحدهای اقامتی هتل پارسیان شیراز متشکل از اتاق های دو تخته توئین و دبل و سوئیت های جونیور و رویال هستند. در این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز وجود دارد. این موضوع برای مهمانان هتل دارای اهمیت بسیار زیادی است.



هتل پارسیان شیراز چه امکاناتی دارد؟

قابل ذکر است بگوییم که هتل پارسیان شیراز برای راحتی مهمانان و آسایش و رفاه حال آنها امکانات بسیار زیادی را فراهم کرده است. برای مثال در اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد لباس، حمام، تلفن، دراور، مبلمان، دمپایی یخچال، آباژور، چای ساز، رخت آویز و غیره وجود دارد.
در هتل پارسیان شیراز و در طبقه اول آن، سالن تشریفات بزرگی وجود دارد که بسیار مجلل و باشکوه است. ظرفیت این سالن ۱۳۰ نفر است و برای برگزاری جلسات و سمینارها، جشن‌های عروسی، کنفرانس‌ها و غیره بسیار مناسب است. قابل ذکر است بگوییم که در این سالن بزرگ امکان دسترسی به اینترنت با سرعت بالا نیز برای مهمانان وجود دارد. پارکینگ هتل پارسیان شیراز برای ۲۰ اتومبیل گنجایش دارد. همچنین مهمانان عزیز می توانند از تاکسی سرویس هتل نیز استفاده کنند.

در لابی هتل، امکان استفاده از اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در هتل پارسیان شیراز مهمانان می توانند برای سرو غذا، انواع نوشیدنی، دسر، کیک، بستنی و غیره به رستوران و کافی شاپ موجود در این هتل نیز سری بزنند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توانیم به وجود اتاق چمدان، نمازخانه، آرایشگاه، فروشگاه، پله اضطراری، آسانسور، فکس، فتوکپی، اتاق تلفن خدمات برای معلولین، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق و غیره اشاره کنیم. قابل ذکر است بگوییم که هتل‌پارسیان از پرسنل و کادر مجربی برخوردار است که با ادب بودن و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های اصلی آنها به شمار می آید.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل پارسیان شیراز

شهر شیراز جاذبه های دیدنی و مکان های تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است که از جمله آنها می توانیم به موزه پارس، ارگ کریمخانی و بازار وکیل اشاره کنیم که فاصله چندان زیادی تا هتل پارسیان شیراز ندارند و شما میهمانان عزیز این هتل به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به این اماکن برسانید. در قسمت زیر به معرفی برخی از این اماکن و فاصله آنها تا هتل پارسیان شیراز خواهیم پرداخت.

برای مثال اگر قصد دارید به ترمینال مسافربری کاراندیش بروید باید چیزی حدود ۱۰ دقیقه را به ماشین رانندگی کنید. راه آهن شیراز نیز تا این هتل ۳۷ دقیقه فاصله دارد. رفتن از هتل پارسیان شیراز به آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی نیز به ترتیب ۱۰ و ۱۷ دقیقه طول می کشد، البته اگر بخواهید پیاده به آرامگاه حافظ بروید باید چیزی حدود ۳۱ دقیقه را پیاده روی کنید.
مدرسه مقیمیه و مدرسه منصوریه نیز در نزدیکی هتل پارسیان قرار گرفته اند و چیزی حدود ۱۵ دقیقه با آن فاصله دارند. باغ مینو، باغ نوابی، باغ هنر، باغ جهان نما و باغ عفیف آباد نیز از دیگر جاذبه های دیدنی شهر زیبای شیراز به شمار می‌آیند که برای رفتن به آنها باید به ترتیب ۲۸، ۱۴، ۱۴، ۳ و ۱۸ دقیقه را با ماشین رانندگی کنید. رفتن به بازار وکیل، باغ ارم و ارگ کریمخانی نیز به ترتیب با ماشین ۶، ۸ و ۱۰ دقیقه طول می کشد.

مواردی که تا اینجا به آن ها اشاره کردیم از جمله مهمترین مکان های دیدنی و جاذبه های شهر شیراز به شمار می‌آیند که در صورت سفر به این شهر پیشنهاد می‌کنیم سری به آن ها بزنید و پس از گذشت و گذار و تفریح نیز می‌توانید به هتل پارسیان شیراز مراجعه کرده و یکی از واحد ها را برای استراحت رزرو نمایید و با اقامت در آنجا از تمامی امکانات و خدمات این هتل بهرمند شوید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل آریوبرزن شیراز با دو دهه سابقه درخشان در زمینه هتلداری و گردشگری، جزو آن دسته از هتل های 4 ستاره ست که از لحاظ مکانی، موقعیت بسیار ایده آلی را برای دسترسی به اماکن مهم تجاری، تاریخی، سیاحتی و درمانی برای میهمانان گرامی فراهم آورده و پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی بوده و بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهد.

این هتل در قلب شهر شیراز جای گرفته و دسترسی به اکثر اماکن مهم در شیراز از مبدا هتل بسیار ساده میباشد.



آنچه درباره هتل آریوبرزن شیراز باید بدانید

هتل آریوبرزن شیراز، هتلی ست چهار ستاره که در قلب شهر شعر و ادب پارسی، شیراز همیشه زیبا، جای گرفته و بیشتر از دو دهه از فعالیت مستمر این مجموعه در عرصه هتلداری و گردشگری میگذرد. این هتل در سال 1394 هجری شمسی بازسازی مجدد شد و تمامی بخش های هتل با مجهزترین و به روزترین امکانات تجهیز شدند تا امکان ارائه خدماتی عالی و به یاد ماندنی به میهمانان فراهم آید.

این هتل با قرار گرفتن در مرکز تجاری شهر شیراز، دسترسی ساده و آسان را به تمامی اماکن تجاری، اداری و درمانی فراهم آورده و میهمانان گرامی با پای پیاده و یا سواره میتوانند مهمترین اماکن تاریخی و سیاحتی شیراز که در فاصله بسیار نزدیک با هتل آریوبرزن شیراز قرار دارند را بازدید کرده و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایند.

نام این مجموعه برگرفته از سردار شجاع ایرانی "آریا برزن" میباشد که 330 پیش از میلاد شجاعانه در مقابل سپاه اسکندر مقدونی ایستادگی کرد و همراه یاران وفادارش در راه دفاع از کشور تا آخرین نفر کشته شدند. نامی که تا ابد در تاریخ ایران زنده خواهد ماند.

هتل آریوبرزن شیراز با به کارگیری به روزترین اصول مدیریتی بر آن است تا بهترین و کاربردی ترین استراتژی ها را در زمینه هتلداری و گردشگری به کار بسته و از هر گونه پیشرفت و ارتقایی در این عرصه فروگذاری نمی کند.

هتل "آریوبرزن" شیراز برای رفاه حال میهمانان امکانات متعددی را فراهم آورده که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد: اینترنت رایگان پرسرعت – پذیرش و سرویس دهی 24 ساعته – خدمات بلیت و تور – رستوران و سالن غذاخوری – گاو صندوق – مینی بار – خدمات ماساژ – باشگاه و کلوب ورزشی – کافی شاپ

پس با اطمینان خاطر از آرامش و راحتی خود در این هتل، برای رزرو آن اقدام نمایید.

  • سیما محمدزاده