معرفی هتلهای ایران

  • ۰
  • ۰

هتل پارسیان آزادی شهر کرد

 

هتل پارسیان آزادی شهرکرد در میان درختان میوه

هتل پارسیان آزادی شهرکرد چهار ستاره دارد. ساختمان این هتل بر روی تپه ای مشرف به شهر در سال 1374 بنا شده است. ابتدا نام هتل انقلاب را بر روی آن گذاشتند که بعدها به هتل آزادی تغییر یافت. واقع شدن هتل بر روی بلندی یعنی از داخل آن می توان چشم انداز و منظره ای زیبا و کم نظیر از شهر را تماشا کرد. این هتل فضای سبز بزرگی دارد که در میان آنها درختان میوه هم به چشم می خورد. این هتل سال هاست که به مهمانان خدمت می کند، اما همچنان مکانی آرام و دلپذیر برای اقامت در شهر زیبای شهرکرد است.

درباره هتل پارسیان آزادی شهرکرد

ساختمان هتل پارسیان آزادی شهرکرد دارای سه طبقه و 53 واحد اقامتی است که شامل 5 سوئیت و 48 اتاق می شود. تمام واحدها دارای امکانات مناسب رفاهی است. این هتل به مکان های دیدنی و تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد. برخی اتاق های این هتل حتی برای این که یک نفر ساعاتی از روز را مشرف به کوه بگذراند، جا و فضای کافی دارد. اتاق دو تخته برای یک نفر10 ساعته Day Use و قابل رزرو در بازه زمانی 8 تا 20 و دو تخته سمت کوه 10 ساعته Day Use و قابل رزرو در بازه زمانی 8 تا 20 از این دست هستند.

اتاق های دو تخته برای یک نفر اکونومی، دو تخته دبل سمت کوه اکونومی، دو تخته توئین سمت کوه اکونومی، دو تخته دبل سمت کوه اکونومی، دو تخته توئین سمت کوه اکونومی، دو تخته برای یک نفر سمت کوه، دو تخته برای یک نفر سمت شهر، دو تخته توئین سمت کوه، دو تخته دبل سمت کوه، دو تخته دبل سمت شهر، دو تخته توئین سمت شهر، دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته توئین پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته دبل سمت کوه بدون صبحانه، دو تخته توئین سمت کوه بدون صبحانه، سوئیت برای دو نفر سمت شهر و ویژه برای دو نفر سمت شهر و ویژه برای دو نفر سمت شهر در هتل پارسیان آزادی شهرکرد آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

امکانات هتل پارسیان آزادی شهرکرد

در اتاق های هتل آزادی شهرکرد امکانات خوبی برای رفاه مهمانان فراهم شده است. وسایل اتاق ها شامل یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، میز تحریر، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، چای ساز، تلویزیون و اینترنت هستند. همچنین، امکانات سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی نیز برای رفاه بیشتر تعبیه شده اند. بالکن اتاق ها جای مناسبی برای تماشای مناظر کوه های زاگرس است. 

امکانات عمومی هتل شامل وسایل بدنسازی، آژانس مسافرتی، خدمات تور، پارکینگ، پارک کودک، کتابخانه، آسانسور، خدمات برای معلولین، ترانسفر رفت (رایگان) و برگشت (با هزینه)، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و خشکشویی می شود. در لابی نیز امکاناتی مانند تلفن و تلویزیون قرار داده شده است و فضای دلنشینی دارد.

رستوران پارسه هتل دارای 200 نفر ظرفیت و رستوران زمان خان دارای 100 نفر ظرفیت است. سالن کوه نور هتل پارسیان آزادی شهرکرد نیز با ظرفیت 500 نفر با کاربردهای مختلف همایش و خانوادگی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.  

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل پارسیان آزادی شهرکرد در جای مناسبی از شهر واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان هایی دارد که مهمانان به رفت و آمدها به آنها نیاز دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 8 کیلومتر است. امکان رفتن با قطار به شهرکرد وجود ندارد، اما پایانه اتوبوسرانی شهر در 4 کیلومتری هتل واقع شده است. برای رفتن به مناطق دیدنی و تاریخی این شهر مانند منطقه گردشگری سامان، پل زمان خان، سنگ نوشته های زمان مشروطیت، حمام درب امام زاده شهرکرد، سنگ نوشته رخ و شهر گندمان بروجن از این هتل به زمان زیادی نیاز نیست.

مهمانان هتل پارسیان آزادی شهرکرد برای دیدار از مناطق طبیعی و زیبای این شهر مثل دشت لاله های واژگون، آب های معدنی، آبشار پیرغار، تالاب چغاخور و غار یخی نیز نیاز به صرف زمان زیادی ندارند و به راحتی می توانند خود را به این مناطق برسانند و از تماشای آنها نهایت را لذت ببرند. با یک برنامه ریزی درست هیچ کدام از مناطق دیدنی از فهرست مهمانان حذف نمی شوند. 

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • سیما محمدزاده

تلفن هتل پارسیان شهرکرد

هتل شهرکرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی