معرفی هتلهای ایران

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل اسپیناس بلوار در خیابان زیبای کشاورز

هتل اسپیناس بلوار در مرکز شهر تهران که سابق بر این با نام اسپیناس خلیج فارس شناخته می شد، در سال 1388 افتتاح شده است. هتلی پنج ستاره با 20 طبقه (16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی) و دارای 274 واحد اقامتی در بلوار زیبای کشاورز، که به جرئت می توان گفت زیباترین بلوار شهر تهران است، از مزایایی برخوردار است که در ادامه آورده شده است. برخی این هتل را اولین هتل پنج ستاره ایران بعد از انقلاب می دانند.

اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس بلوار

اتاق های هتل اسپیناس بلوار شامل اتاق های تک نفره، دو تخته و دو نفره است که اتاق های دو نفره دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره است. سوئیت های هتل نیز شامل سوئیت جونیور با حمام های مجهز به وان و خدمات بیزینس، سوئیت لاکچری با امکانات مجلل، سوئیت پرزیدنت با مبلمانی شیک و اتاق خواب های بزرگ و سوئیت اسپیناس در بلندترین طبقه ساختمان می شود.

مزایای اقامت در هتل اسپیناس بلوار

اقامت در هتل اسپیناس واقع در بلوار کشاورز در میان هتل های شهر تهران دارای مزایای بسیاری است. نزدیک بودن آن به بازار کامپیوتر، مسیر مخصوص دوچرخه سواری بلوار، مراکز خرید خیابان ولی عصر، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، کتاب فروشی های خیابان کریم خان و میدان انقلاب، پارک هنرمندان و پارک لاله اقامت در این هتل را برای مهمانان آن دلچسب تر کرده است.

امکانات هتل اسپیناس بلوار

در زمان رزرو هتل اسپیناس بلوار توجه داشته باشید که از چه امکاناتی برخوردار است و چه تسهیلاتی را برای مهمانانش در اتاق ها در نظر گرفته است. مهمانان می توانند در صورت تمایل از کافی نت، خدمات گردشگری، خدمات تبدیل ارز و خدمات بیدار باش بهره ببرند. سرو صبحانه و ناهار در اتاق هم برای مهمانان امکان پذیر شده است. ماهواره، شبکه پخش فیلم و اینترنت، میز کار، مینی بار، یخچال، سرویس چای و قهوه‌ی رایگان، اتاق قابل سیگار کشیدن، تهویه‌ مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند.

امکانات ورزشی و رفاهی هتل اسپیناس بلوار بسیار گسترده و شامل سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی و حمام ترکی می شود. فروشگاه و غرفه، قنادی، پارکینگ، خشکشویی، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولان و دستگاه خودپرداز از خدمات عمومی این هتل محسوب می شوند.

افرادی که به قصد سفر کاری به تهران می آیند می توانند از امکانات خوب و مناسب سالن های کنفرانس و اتاق مخصوص جلسات با ظرفیت 40 تا 55 نفر برای پیشبرد بهتر کارهایشان استفاده کنند. سالن ها نیز شامل سالن خلیج فارس با 50 میز گرد، سالن پاسارگاد ۲ با ظرفیت 100 تا 150 نفر و سالن لوشاتو با ظرفیت 90 تا 150 نفر هستند. سالن پاسارگاد هم تمام امکانات لازم برای برقراری یک مجلس عروسی شیک و مدرن با ظرفیت 500 را دارا است.

هتل اسپیناس بلوار دارای کافی شاپ، چایخانه سنتی و انواع رستوران های سنتی، فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای است که پذیرای مهمانان با هر ذائقه ای هستند. رستوران مدیترانه ‌ای در طبقه‌ دوم هتل واقع شده و تجربه خوردن صبحانه در این رستوران همراه با تماشای چشم انداز شهر بسیار فرح بخش است. در کافه آتریوم هتل با جوی صمیمی و دوستانه انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شوند. رستوران سنتی مانداک برای معماری و دکوراسیون داخلی خاصش شهرت یافته است. غذا خوردن در فضایی مزین با کاشی کاری ها و شیشه های رنگی الهام گرفته از شهر یزد، بی شک طعم غذاها را برای مهمانان لذت بخش تر خواهد کرد. 

درباره مجموعه آبی هتل اسپیناس بلوار

ممکن است وقتی از جلوی ساختمان هتل اسپیناس بلوار رد می شوید، باورش سخت باشد که این هتل در طبقه منفی چهار خودش یک مجموعه آبی برای مهمانان علاقه مند به ورزش های آبی تعبیه کرده است. این مجموعه از ساعت 8 تا 1 مخصوص خانم ها و از ساعت 3 تا 10 مخصوص آقایان است. مهمانان خارجی هتل می توانند به طور رایگان و مهمانان ایرانی ساکنان هتل می توانند با قیمت نیم بها از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

چند نکته درباره هتل اسپیناس بلوار که باید بدانید

* هتل اسپیناس بلوار در محدوده طرح ترافیک دائمی و طرح زوج و فرد تهران است و شاید بتوان این مسئله را یکی از معایب این هتل دانست که رفت و آمد را برای مهمانان کمی دشوار خواهد کرد. البته اختصاص تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته به مهمانان راه حل خوبی برای رفع این مشکل است.

* اگر دیدن چشم انداز بلوار کشاورز از پنجره اتاق برایتان مهم است، در زمان رزرو هتل اسپیناس بلوار دقت داشته باشید که پنجره برخی از اتاق ها رو به پاسیو هتل باز می شود.

* خانم هایی که تنها هستند فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

  • سیما محمدزاده