معرفی هتلهای ایران

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتلی به زیبایی آستارا

هتل اسپیناس آستارا یکی از چشم انداز های بسیار زیبای شهر آستارا محسوب می گردد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه یک هتل می تواند حکم چشم انداز را داشته باشد؛ به این دلیل که هتل اسپیناس آستارا در کنار یک تالابی به نام استیل قرار دارد.

وقتی برای دیدار از این دریاچه به آستارا بروید ساختمان هتل اسپیناس آستارا نیز در جلوی چشمانتان ظاهر خواهد شد. پس اگر دوست دارید چشم انداز تالاب استیل منظره پنجره اتاق شما باشد و چند روزی را مهمان این تالاب باشید، حتما به هتل اسپیناس آستارا سر بزنید و در این هتل اقامت کنید.

این هتل زیبا علاوه بر تماشایی بودن، امکانات و خدماتی برای گردشگران مهیا کرده است که رضایت بسیاری از گردشگران را جلب نموده و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. در ادامه با عکس های هتل اسپیناس و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با هتل اسپیناس آستارا

شهر آستارا هتل های بسیاری دارد زیرا این شهر از مقاصد گردشگری ایران است، ولی هتل اسپیناس آستارا یکی از بهترین های این شهر محسوب می گردد. همچنین یکی از هتل های آستارا که بسیار مجلل ساخته شده است، هتل اسپیناس می باشد.

این هتل دارای ۱۱۶ اتاق بوده با امکانات رفاهی عالی که گردشگران و مسافران آرامش و راحتی زیادی داشته باشند. دکوراسیون هتل اسپیناس آستارا فوق العاده شاد و شیک است. می توانید در جای جای این هتل خاطرات خوبی برای خود ثبت کنید و عکاسی نمایید. از دیگر مزیت های هتل می توان به دسترسی یک ساعته هتل به فرودگاه اردبیل اشاره کرد.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل اسپیناس آستارا که گردشگران را برای اقامت به سوی خود جذب می نماید، مجاورت آن با تالاب استیل و دریای خزر است. همچنین چشم انداز رشته کوه البرز و جنگل های اطراف هتل، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد هتل اسپیناس می باشد.

تصور حضور در یکی از اتاق های هتل اسپیناس وقتی پنجره را باز میکنید و بوی خوش گیاهان جنگلی به مشام تان می رسد و خنکای نسیمی که به صورت تان می خورد، آنقدر لذت بخش است که نمی توان از اقامت در این هتل چشم پوشی کرد.

از دیگر امکانات هتل اسپیناس آستارا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کافی شاپ،رستوران مخصوص جهت برگزاری جلسات و صرف صبحانه(رستوران شقایق)،فست فود های فوق العاده خوشمزه،میز بیلیارد و اسنوکر جهت گذران اوقات فراغت و تفریح گردشگران ،زمین تنیس،اتاق مخصوص بازی های پلی استیشن،رستوران جهت سرو غذاهای محلی همراه با موسیقی زنده (رستوران خیام)،زمین بازی کودکان،قایق سواری در تالاب زیبای استیل،استفاده از جت اسکی در صورتی که هوا مساعد باشد.،مسیر مناسب جهت پیاده روی و استفاده از طبیعت زیبا و دلپذیر اطراف هتل،لابی رو به جنگل...

همانطور که مشاهده می کنید، هر آنچه از یک اقامتگاه در ذهنتان می گذرد در هتل اسپیناس آستارا موجود می باشد. پس در انتخاب هتل خود دقت نمایید و بهترین را انتخاب کنید. ثبت خاطرات زیبا و خلق لحظات خوب در هتل اسپیناس آستارا به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد، کافیست به این هتل سر بزنید و از خدمات و امکانات شان بهره مند شوید.

خدماتی ویژه برای ساکنین آستارا

عزیزانی که در شهر آستارا یا نزدیکی هتل اسپیناس آستارا سکونت دارند می توانند برای برگزاری مراسمات خود از تالار زیبا و مجلل هتل اسپیناس استفاده نمایند. این تالار برای برگزاری مراسمات شادی و سرور شما همشهریان عزیز مهیا شده است تا بهترین شب و به یادماندنی ترین جشن ها را برای خود رقم بزنید.

اقامتی راحت در هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار نموده و ساختمان آن دارای چهار طبقه می باشد. برای رفتن به این هتل کافیست به جاده رشت به سوی آستارا بروید، سپس در ۵ کیلومتری شهر آستارا به سوی تالاب استیل حرکت کنید. بعد از کمی رانندگی به هتل اسپیناس آستارا خواهید رسید.

بعد از ورود به لابی و ارائه مدارک خود به پذیرش هتل می توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب نمایید. برخی از اتاق های چشم انداز جنگلی و محوطه اطراف هتل را دارند و برخی دیگر رو به تالاب استیل هستند.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم گرفته‌اید به شهر بادگیرها و خانه‌های خشتی، یعنی شهر یزد سفر کنید، باید به شما بگوییم که یکی از بهترین و خاص‌ترین شهرهای ایران را برای سفر انتخاب کرده‌اید. این شهرِ تاریخی، در واقع دومین شهریست که در جهان به ثبت جهانی یونسکو رسیده است و جای جای آن نشان از تاریخی کهن و فرهنگی اصیل دارد. این شهر مذهبی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای زرتشتیان عزیزِ سراسر جهان بسیار حائز اهمیت است و مرکز دینی آنها محسوب می‌شود. تمام مراسم و آیین‌های باستانی آنها در این شهر و استان انجام می‌گیرد. در فاصله تهران تا یزد هم کلی جاهای دیدنی وجود دارد که اگر برای رسیدن به یزد عجله نداشته باشید، می‌توانید در آرامش آنها را نیز ببینید.

اگر ماه‌ها هم در این شهر باشید، باز دلتان از آن سیر نمی‌شود. آنقدر جاهای دیدنی و تاریخی و باستانی در شهر یزد و اطراف آن هست که باید ساعت‌ها وقت برای هر کدامشان بگذارید تا تاریخ ایران را بهتر و بیشتر درک کنید. از همه اینها که بگذریم باقلوا و حاجی بادام‌های معروفش آدم را دیوانه می‌کند. اینجا که هستید لااقل چند روزی دور رژیم را خط بکشید و هر چقدر دلتان میخواهد از غذاها و خوراکی‌های خوش طعم شهر لذت ببرید.

با ما همراه باشید تا راه و چاه سفر به شهر باستانی یزد را به شما نشان دهیم.

بهترین فصل برای سفر به یزد

شهر یزد بخاطر مجاورتش با کویر، آب و هوای خشک و کویری دارد. گاهاً درست مثل کویر تفاوت دمای زیادی را بین شب و روز آن احساس می‌کنید. مثلاً روزها شاید از گرما هلاک شوید و شبها در بعضی مناطق پتو روی خودتان بکشید. اما هر چه باشد همین حال و هوای کویری است که این شهر را زیباتر کرده است.

به هر حال اگر می خواهید از شدت گرمای زیاد آرامش‌تان در روز بهم نریزد، بهتر است فصل تابستان کمتر به یزد سفر کنید و سفرتان را به اواسط مهر تا اواسط اردیبهشت موکول کنید تا از هوای عالی و بهشتی شهر لذت ببرید و در طول سفر آرامش کامل داشته باشید. مگر می‌شود یزد رفت و سری به کویرهای اطرافش نزد. مثلاً همین کویر زیبا و بکر بافق که زیاد هم با شهر فاصله ندارد. مطمئنم دلتان نمی خواهد در گرمای تابستان در دل کویر کباب شوید. اما اگر پاییز و زمستان باشد می‌توانید از محیط کویر و شن‌های روانش حسابی لذت برده و به آفرود و یا شترسواری بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شهر با این که یک شهر کویری محسوب می‌شود و آب و هوایش کاملاً گرم و خشک است، اما خانه‌های یزد هیچ کدام کولر ندارند. اکثر خانه ها بادگیرهای زیبایی دارند که فضای خانه را در تابستان‌ها خنک و در زمستان‌ها گرم می‌کند و این همه به خاطر نبوغ زیاد ایرانیان در عرصه‌های معماری است که از دیرباز برای نسل امروز ما باقی مانده است.

فاصله تهران تا یزد را چگونه طی کنیم؟

برای اینکه به یزد بروید، چهار گزینه پیش رو دارید:

از سریعترین روش، یعنی هواپیما استفاده کنید و یک ساعته در فرودگاه شهید صدوقی باشید;

از اتوبوس استفاده کنید و در صندلی تان لم دهید و فاصله تهران تا یزد را 7-8 ساعته طی کنید;

از ماشین شخصی خود استفاده کنید و بسته به مسیری که انتخاب می کنید، فاصله تهران تا یزد را تقریباً 7 الی 10 ساعته طی کنید و در راه مسیرهای اطراف را نیز یک دل سیر ببینید.

 

برای این نوع سفر، بهتر است حول و حوش 4.30 5 صبح، در خنکی هوا راه بیفتید تا گرمای جاده زیاد اذیت‌تان نکند. به طور معمول دو مسیر متفاوت برای رسیدن به یزد از مبدا تهران وجود دارد. اول اینکه از آزاد راه کاشان به سمت بزرگراه نائین اردکان بروید که این مسیر تقریباً 623 کیلومتر است و 6 ساعت و نیم تا 7 ساعت از شما زمان می‌گیرد.

دوم اینکه از آزاد راه قم مستقیم به جاده نائین بزنید. این مسیر البته کمی طولانی‌تر است و چیزی حدود 735 کیلومتر تا یزد فاصله دارد. صبحانه‌تان را صبح الطلوع در مجتمع لوکس مهر و ماه در اتوبان قم میل کنید و کمی در این مجتمع تجاری بسیار شیک و مدرن بگردید و بعد به سمت یزد راهی شوید.

و اما آخرین روش و شاید بهترین روش برای سفر به شهر یزد، استفاده از قطارهای شبانه یا تندروی روزانه است. هم ایمنی بیشتری دارند، هم خستگی کمتری در مسیر احساس می‌کنید. سفر با قطار یکی از راحت ترین و خاطره انگیزترین سفرهای ممکن به یزد است. برای اینکار (برای قطارهای شبانه) باید شبانه از طریق راه آهن تهران سوار قطارهای یزد شده و به سمت این شهر زیبا راه بیفتید.

در طول راه در تخت‌های راحت قطار یک دل سیر بخوابید و بدون هیچ دغدغه‌ای فاصله تهران تا یزد را طی کنید تا فردا صبح برای یزدگردی خسته نباشید. حول و حوش 7 صبح به یزد می‌رسید. بلافاصله به سمت یکی از هتل‌های زیبای سنتی که از قبل رزرو کرده‌اید بروید، چمدان‌هایتان را آنجا بگذارید، دوش آب گرمی بگیرید و در بوفه هتل صبحانه مفصلی نوش جان کنید تا برای یک روز کامل یزدگردی سرحال و قبراق باشید.

یزدگردی

اگر برای اقامت‌تان، قصد اجاره خانه‌ای را در این شهر دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم صرف نظر کرده و یکی از ده‌ها هتل سنتی شهر را برای اقامت خود انتخاب کنید. در اکثر این هتل‌ها، صبحانه برای شما رایگان است. فضای این هتل‌های سنتی آنقدر خاص و آرامش بخش است که حتماً بعدها از اینکه فرصت اقامت در آنها را از دست دادید، حسابی پشیمان خواهید شد.

کمِ کم یک روز و نیم تا دو روز را به گردش در خود شهر یا به قول معروف همان یزدگردی اختصاص دهید. به برج سکوت زرتشتیان رفته و گوش به هیاهوی مردگان در برج خاموشان بسپارید. ببینید چطور ایرانیان باستان خاک را عنصری پاک دانسته و اجساد خود را بر فراز بلندی ها می‌گذاشتند تا خوراک پرندگان شده و استخوان های مانده آنها در استودان‌های گبرها ریخته شود تا زمان آنها را از بین برد.

به آتشکده معروف ورهرام بروید و آتش جاوید را در آنجا از نزدیک ببینید و با رسوم زرتشتیان بیشتر آشنا شوید. به مسجد جامع زیبای شهر، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، زندان اسکندر، موزه آب و آب انبار شش بادگیر نیز سری بزنید که یکی از دیگری زیباتر است. در کوچه پس کوچه های شهر و محله قدیمی فهادان قدم بزنید و ساباط‌های شهر را نیز از نظر بگذرانید. بعد از آن حتماً سری به میدان امیرچخماق بزنید و از حاجی خلیفه کلی شیرینی و باقلوا‌های خوش طعم و تازه به عنوان سوغات بخرید. یزدگردی‌تان که تمام شد، وقت بگذارید و شهرهای اطراف را هم ببینید. خرانق زیبا و باستانی و یا میبد تاریخی، با آن نارین قلعه استوار و کبوترخانه زیبایش را به هیچ عنوان از دست ندهید.

این شهر آنقدر زیباست که روزها وقت می خواهد تا یک دل سیر جاهای مهم آن را دید. یک دل نه صد دل عاشق شهر یزد، خانه‌های خشتی، بادگیرهای بلند و خوراکی‌های خوشمزه‌اش خواهید شد و بارها و بارها به این شهر تاریخیِ زیبا باز خواهید گشت.

می‌توانید با رزرو هتل‌های یزد بهترین خاطرات سفر خود را در این شهر زیبا رقم بزنید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

جزیر قشم بزرگ ترین جزیره کشور ایران و از معروف ترین جزیره ها در تمام دنیاست. این جزیره زیبا در استان هرمزگان قرار گرفته و مساحت آن ۱۴۹۱ کیلومترمربع است. جزیره طبیعتی بکر و منحصر به فرد و تاریخی غنی و پر ریشه دارد. سال‌های زیادی است که جزیره ی قشم در جنوب کشور گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیادی به سمت خود جذب می‌کند و به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل شده است. در شمال جزیره بندرعباس، در شرق آن جزیره لارک، در جنوب  جزیره هنگام و در جنوب غربی جزیره ها ی ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک قرا گرفته اند.

 

از جاذبه‌های دیدنی این جزیره می‌توان به بازارهای محلی، جنگل‌های حرا، غار خربس، غار نمکدان، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی خلیج فارس، دره ستاره‌ها و جزایر ناز و سیمین  اشاره کرد.

 

حراها، جنگل‌های گرمسیری جزر و مدی‌ هستند که پوشش گیاهی آنها مانگرو و چندل است و پرندگان بسیاری به دلیل امنیت، سهولت یافتن غذا و پناهگاه در این جنگل‌ها زیست می کنند. جنگل های حرا ظاهری متفاوت داشته و در میان آب های شور به وجود آمده اند. درختان این جنگل، آب شور دریا را شیرین می کنند و نمک آن را دفع می‌سازند و همین موضوع موجب پایداری و سرسبزی آنها در این شرایط آب و هوایی است.

 

در این جنگل‌ها امکان مشاهده اگرت ساحلی، عقاب ماهیگیر، گیلانشاه معمولی،  ابرو سفید و سلیم خرچنگ خوار و همچنین گونه‌های کمیاب‌تری مانند حواصیل هندی، پلیکان سفید و چاخ لق هندی وجود دارد.

 

هم چنین در سواحل گِلی جنوب جزیره می‌توان دیدومک، حواصیل سبز، سنگ گردان، سلیم کوچک و سلیم شنی کوچک و بزرگ را دید.

 

از دیگر محیط‌های جزیره که می‌توان در آنها به پرنده‌نگری پرداخت سرزمین‌های داخلی و خشک آن هستند، مناطقی که پوشیده از درختچه‌های کهور پاکستانی و درختان آکاسیا است. تعداد گونه‌هایی که می‌توان در جزیره قشم مشاهده کرد بسیار زیاد است مانند نوک سرخ دریایی، لک لک سیاه، کفچه نوک، آبچلیک خالدار، زنبورخوار سبز و بسیاری دیگر.

 

میتوانید با رزرو هتل های قشم ، اقامتی خاطره انگیز در این جزیره داشته باشید.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

یکی از راه های دسترسی به هتل های ارزان قشم این است که زمانی را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید که هوا گرم و شرجی است. بهترین وقت دیدار از قشم در فصل زمستان است و به طور حتم در این فصل پیدا کردن هتل ارزان، به دلیل سرازیر شدن خیل مسافران به این جزیره، کار ساده ای نخواهد بود.

 

معرفی هتل های ارزان قشم

هتل های ارزان قشم را هم می توان در منطقه آزاد و هم در بخش بومی آن پیدا کرد. این جزیره سال هاست که مقصد سفر بسیاری از گردشگران و تاجران است. گردشگران این جزیره برای لذت بردن از طبیعت زیبا و روستاهای بومی اش به آن سفر می کنند. تاجران نیز برای داد و ستد به منطقه آزاد می روند. پاساژهای این شهر نیز برای آنها که به دنبال اجناس با کیفیت و ارزان می گردند مکان هایی هیجان انگیز به شمار می روند. در ادامه تعدادی از هتل های ارزان جزیره قشم معرفی شده اند.

 

هتل کیمیا 2

این هتل یکی از هتل های ارزان قشم و در عین حال از بهترین هتل های قشم است. زیرا جزئی از مجموعه هتل های کیمیای قشم و در منطقه آزاد واقع شده است. این هتل دنج و آرام است و در سال 1390 کارش را آغاز کرده و در 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. سوئیت های این هتل برای آنها که در تعداد زیاد سفر می کنند و می خواهند در طی اقامت کنار هم باشند، بسیار مناسب اند.

 

هتل آسمان

این هتل نیز در منطقه آزاد قشم و نزدیک به ساحل زیبای دریا واقع شده است. هتل آسمان در سال 1393 بازسازی شده و دارای رستوران، چایخانه سنتی و اینترنت است.

 

هتل نخل زرین

این هتل سه ستاره نیز از هتل های ارزان قشم است و از زمانی که از اتاقتان خارج می شوید، به یک ربع زمان نیاز دارید تا به ساحل دریا برسید. هتل زرین قشم به نسبت قیمتی که پرداخت می کنید، امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

هتل مروارید

هتل مروارید قشم تنها یک ستاره دارد، اما هتلی است که می توانید با خیال راحت در آن اقامت کنید و از اقامتتان لذت ببرید. نزدیک بودن آن به ساحل دریا و کوچک بودن آن از مهم ترین مزایای آن هستند. این هتل تنها دو طبقه و 9 اتاق دارد. هتل مروارید نوساز است و در سال 1393 شروع به کار کرده و بسیار تمیز و دنج است.

 

هتل آرام

این هتل از هتل های قشم است و نام آن شاید شما را ترغیب کند که در آن اقامت کنید. البته که اسم آرام کاملاً برازنده این هتل آرامش دهنده است. اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته هتل آرام به اینترنت هم مجهز هستند.

 

هتل ساحل طلایی

پلاژ سیمین یا هتل ساحل طلایی از هتل های قدیمی جزیره قشم است. این هتل در 1370 ساخته شده و در سال 1390 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. تنها مشکل آن این است که از شهر دور است، اما مزیت مهم آن نیز داشتن ساحل اختصاصی است. مهمانان می توانند غروب ها در مسیر مخصوص پیاده روی کنند و از نسیمی که از سمت دریا می وزد، لذت ببرند.

 

هتل مارینا 1

هتلی سه ستاره که از هتل های ارزان قشم است و امکانات خوبی در خور ستاره اش به مهمانانش عرضه می کند. این هتل تمیز 80 اتاق دارد و دارای محوطه ای زیبا با آلاچیق هایی برای نشستن است. از خدمات ویژه آن سرویس رایگان رفت و برگشت به بازار است.

 

هتل رویال

هتل رویال سه ستاره و نوساز است و کارش را از سال 1395 آغاز کرده است. از مزایای آن نزدیک بودن به ساحل و مراکز خرید قشم است. غذاهای محلی قشم با کیفیت خوبی در این هتل سرو می شود که نباید از دست بدهید.

 

 هتل پارک

درست است که هتل پارک از هتل های ارزان قشم است، اما این مزیت را دارد که در بلندترین قسمت جزیره قرار دارد. می توان حدس زد که چه چشم انداز فوق العاده ای در انتظار مهمانان است. دو ستاره و 34 اتاق با سقف شیروانی و امکاناتی نسبتاً خوب از متعلقات این هتل اند.

 

هتل دیپلمات

 این هتل دو ستاره دارد، اما در میان هتل های هم رده خودش بسیار خوش نام است. هتلی با ساختمان قدیمی که فعالیت خود را از سال 1352 شروع کرده و در سال 1393 نیز بازسازی شده است. به ساحل دریا نزدیک است و 25 اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. از امکانات آن زمین والیبال و سالن بیلیارد است، البته اگر خرید کردن و گشت زدن در جزیره مجالی برای این کارها باقی بگذارد.

 

هتل های شادناز

هتل آپارتمان شادناز ۱ و شادناز 2 نیز در دسته هتل های ارزان قشم قرار می گیرند. هتل آپارتمان شادناز 1 در سال 1386 بنا شده و البته در سال 1395 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. بزرگ ترین مزیت این هتل دارای چهار طبقه با 16 سوئیت و چشم انداز خیابان و بدون رستوران نزدیک بودن آن به مراکز خرید است. هتل آپارتمان شادناز 2 هم با 9 اتاق و سوئیت نقلی و راحت کارش را از سال 1393 شروع کر

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

هتل های ارزان کیش مناسب افرادی هستند که می خواهند این جزیره مرجانی مدرن و زیبا را با هزینه کمتری سیر و سیاحت کنند. هتل هایی ارزان هستند که تعداد ستاره های آنها کمتر است. در واقع، هتل های سه ستاره و دو ستاره در این دسته قرار می گیرند. اما کم بودن ستاره ها دلیل بر این نیست که اقامت در آنها راحت و دلپذیر نیست.

 

معرفی هتل های ارزان کیش

برای پیدا کردن هتل های ارزان کیش باید به سراغ هتل هایی بروید که ستاره کمتری بر سر در آنها می درخشد. جزیره کیش بسیار دیدنی است و از زمانی که به شکل منطقه آزاد درآمده، گردشگران بسیاری در فصل زمستان به این منطقه از کشور سفر می کنند. همین مسئله موجب شده است که تعداد هتل های آن زیاد و دارای تنوع بسیاری باشند. در ادامه تعدادی از این هتل ها معرفی شده اند

 

هتل آرا

هتل آرا کیش دو ستاره است و در مرکز جزیره قرار دارد. در قدیم با نام آرام شناخته می شده است و پس از بازسازی به آرا تغییر نام داده است. این هتل سه طبقه با 60 اتاق در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است

 

هتل ونوس

هتل ونوس دو ستاره هم از هتل های ارزان کیش محسوب می شود. اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته این هتل دارای تهویه و تمیز هستند. می توان این هتل را جزء هتل های ساحلی دانست. از مزایای آن نزدیک بودن به مراکز خرید مهم جزیره کیش است.

 

هتل پانیذ

این هتل دو ستاره را از بهترین هتل های کیش می دانند. هتلی سه طبقه با 65 اتاق و سوئیت که در سال 1394 بازسازی شده است. اتاق های مجهز با تهویه و تخت هایی با تشک های طبی محیطی راحت و مطبوع را برای مهمانان فراهم کرده اند

 

هتل آبادگران

این هتل سه ستاره دارد و از هتل های ساحلی جزیره است. هتل آبادگران قدیمی است و در سال 1376 ساخته شده است. 76 سوئیت دارد و واحدهای اقامتی آن به شکل ویلاهای ساحلی اند. پیست دوچرخه سواری از خدمات خاص این هتل است.

 

هتل شباویز

 

باز هم یک هتل دو ستاره دیگر که می توان آن را در دسته هتل های ارزان کیش قرار داد. هتلی قدیمی و ساحلی با 80 ویلا که از سال 1374 به پذیرایی از مهمانان مشغول است. البته در سال 1394 نیز بازسازی کامل شده است. قرار گرفتن آن در خارج از شهر و در فضایی سبز و طبیعی محیطی دل انگیز را ایجاد کرده است. برای رفتن به بازار می توان از سرویس های رایگان بازار استفاده کرد.

 

هتل اسپادانا

این هتل دو ستاره را هم می توان از هتل های ارزانی دانست که در سال 1379 بنا شده و در سال 1394 نیز بازسازی کامل شده است. هتل اسپادانا دارای 15 ویلا است که هر کدام به شکل تکی در محوطه ای سبز و باصفا قرار دارند. مشکل دور بودن این هتل از مراکز خرید با استفاده از سرویس های رایگان هتل حل شده است.

 

هتل گلدیس

هتل گلدیس هم دو ستاره و از هتل های ارزان کیش است که امکانات خوبی را ارائه می دهد. این هتل نسبت به هتل های دیگر بسیار قدیمی است و در سال 1369 بنا شده، در سال 1379 به علت تغییر کاربری بازسازی کامل شده و در طی سال هایی که از آن استفاده می شود، چندین بار دیگر هم مورد بازسازی قرار گرفته است. هتلی با سه طبقه و 75 اتاق و نزدیک به مراکز خرید کیش که در منطقه ای خلوت و آرام واقع شده است.

 

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ سه ستاره و از معروف ترین هتل های کیش است. این هتل چشم انداز زیبایی دارد، به دلیل این که در بلندترین منطقه جزیره واقع شده است. محیط اطراف هتل سرسبز و مزین به درختان نخل است و فضایی آرام و دنج دارد.

هتل قائم

 

این هتل سه ستاره در نزدیکی ساحل دریا و مراکز خرید و تجاری بنا شده است. ساختمان آن دارای سه طبقه اصلی و دو فاز است. فاز اول قدیمی و بدون آسانسور است. هتل قائم 80 اتاق دارد که 240 تختخواب در آنها جای داده شده اند. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون خاص و تمیز هستند.

 

هتل پارس نیک

این هتل سه ستاره را نیز می توان در میان هتل های ارزان کیش دسته بندی کرد. این هتل نسبت به هتل های دیگری که امکانات شبیه به آن را ارائه می دهند، ارزان تر است. رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و دریایی را سرو می کند. از دیگر مزایای آن نزدیک بودن به مراکز خرید کیش است.

 

هتل شایلی

این هتل آپارتمان نوساز و سه ستاره است. نزدیک بودن آن به مراکز خرید موجب شده است که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گیرد. این هتل در سال 1385 فعالیت خود را با نام عالی قاپو آغاز کرده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمانی 2 طبقه، بدون آسانسور و دارای 40 واحد اقامتی است.

 

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

گروه هتل های پارس شامل شش هتل است که در شهرهای مهم کشور واقع شده اند. این هتل های مجلل در سطح هتل های زنجیره ای بین المللی هستند. مشهد، کیش، تبریز، آبادان، اهواز و کرمان شهرهایی هستند که برای احداث این هتل ها انتخاب شده اند.

 

گروه هتل های پارس در تبریز، مشهد و آبادان

هتل پارس ائل ‌گلی تبریز: این هتل از گروه هتل های پارس 17 طبقه دارد و به رستوران گردان مجهز است. واحدهای اقامتی این هتل شامل 20 اتاق یک خوابه، 139 اتاق دو خوابه و 20 سوئیت می شود. از امکانات این هتل سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، دو سالن وی آی پی و رستوران های یاقوت، زمرد و الماس هستند. کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته نیز از امکانات دیگر این هتل اند.

در هتل پارس ائل گلی تبریز سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و سالن بیلیارد از امکانات ورزشی و اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه‌های تجاری، کلینیک، کتابخانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و ویدئویی، گشت‌های داخل و خارج شهر و تاکسی سرویس نیز برای رفاه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده اند. فاصله این هتل از ایستگاه  قطار ۱۵ کیلومتر و تا فرودگاه نیز تنها ۲۰ کیلومتر است.

 

هتل پارس مشهد: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۲۲ اتاق دو نفره، ۱۶ اتاق دو نفره لوکس، ۲۷ سوئیت دو نفره دبل، ۱۵۶ سوئیت دو نفره تویین و ۶ سوئیت رویال دو خوابه مجلل است. سالن آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر روباز، سالن چند منظوره، اتاق جلسات و ۲ سالن ضیافت نیز در این هتل برای جلسات مهم کاری و مهمانی ها آماده شده اند. آلاچیق و فضای سبز، رستوران لوتوس، رستوران سنتی، کافی شاپ و روم سرویس نیز با غذاهای سنتی و خوراکی های خوشمزه در خدمت مهمانان هستند.

از امکانات ورزشی گروه هتل های پارس در مشهد هم می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، اسپا، دو زمین تنیس، سالن بیلیارد، اسکواش، اتاق دارت، قایق ‌سواری و ماهی گیری در دریاچه اشاره کرد. اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه ‌های تجاری، بانک تجارت و تاکسی سرویس نیز از امکانات عمومی هتل به شمار  می روند.

فاصله هتل پارس مشهد تا حرم مطهر ۱۵ کیلومتر، تا پایانه اتوبوسرانی ۱۰ کیلومتر، تا ایستگاه  قطار  ۱۸ کیلومتر و تا فرودگاه نیز ۲۵ کیلومتر است.

هتل پارس کاروانسرای آبادان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 75 اتاق دو تخته، 9 اتاق سه تخته، 5 اتاق دو نفره دبل، یک سوئیت رویال و سه سوئیت معمولی است. سالن جلسات، سالن چند منظوره، رستوران های ارکیده و شقایق و فست فود کاروانسرا، سالن صبحانه شقایق، کافی شاپ و سفره خانه سنتی از امکانات دیگر هتل اند.

فاصله هتل پارس کاروانسرای آبادان تا ایستگاه قطار ۱۲ کیلومتر و تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی آن نیز شامل استخر روباز آقایان، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتسال، فضای پیاده روی و دوچرخه سواری، باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ آقایان و بانوان می شود.

گروه هتل های پارس در اهواز، کرمان و کیش

هتل پارس اهواز: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 49 باب اتاق یک تخته، 17 اتاق دبل ویژه، 38 اتاق تویین ویژه، 20 اتاق سه تخته، 9 سوئیت و یک سوئیت دو خوابه است. همچنین مجهز به دو سالن چند منظوره، رستوران مرکزی کارون، رستوران چشم انداز، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل پارس اهواز تا ایستگاه  قطار ۳ کیلومتر و تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر است. استخر روباز، اینترنت در تمامی فضاهای هتل، آرایشگاه و تاکسی سرویس هم از امکانات ورزشی و عمومی هتل به شمار می روند.

هتل پارس کرمان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۱۶۴ اتاق دو تخته، 5 اتاق دو نفره پارس، یک سوئیت مخصوص عروس و داماد و ۲۴ سوئیت یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه پارس و سوئیت لوکس یک خوابه آریا است. سالن ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن ارگ، سالن کنفرانس مشتاق، سالن‌های کنفرانس اندیشه ۱ و ۲، رستوران های ستاره و آینه و کافی شاپ کارمانیا و لابی و روم سرویس ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان در هتل هستند.

فاصله هتل پارس کرمان تا ایستگاه قطار و تا فرودگاه 7 کیلومتر است. امکانات ورزشی آن هم شامل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس می شود.

هتل شایان کیش: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۸۲ اتاق دو تخته رو به دریا و جزیره، ۲۸ اتاق سه تخته رو به دریا و جزیره، ۳۲ اتاق دوبلکس رو به دریا و جزیره، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، ۲ ویلای ساحلی دو خوابه، یک سوئیت معمولی، ۳ رویال سوئیت یک خوابه، ۴ رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه است.

فاصله هتل شایان کیش تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی و تفریحی آن هم شامل باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری و استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی می شود.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

بهترین هتلهای ایران از نگاه تریپ ادوایزر

هتل بوتیک سرای عامریها کاشان

هتل بوتیک سرای عامری ها با بیش از 200 سال قدمت، در سال 2014 مورد بازسازی شد تا به عنوان یک هتل سنتی مورد استفاده قرار بگیرد. فاصلة این هتل از مهمترین اماکن تاریخی کاشان کمتر از 15 دقیقه پیاده روی است هتل زیبای سرای عامریها دارای 2 طبقه و 27 اتاق است که هر کدام به سبک سنتی با شکوهی چیده شده و مجهز به امکانات رفاهی با کیفیت بالایی هستند.

هتل بوتیک درب شازده شیراز

هتل بوتیک درب شازده پس از انجام طراحیهای خاص و بازسازی دقیق بر روی خانه ای از دوران قاجار ساخته شده است چیدمان این هتل بوتیک ترکیبی از سبک سنتی ایرانی و معماری مدرن است در این هتل بوتیک 8 اتاق وجود دارد. هر یک از اتاق ها زیبایی متمایزی دارند و با امکاناتشان نیازهای شما را بر حسب سلیقه تان برآورده خواهند کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس در یکی از بهترین مناطق مسکونی و تجاری تهران واقع شده است هتل در مجموع 400 اتاق دارد که هر یک به زیبایی طراحی و چیده شده و با کیفیت ترین امکانات رفاهیی را در اختیار شما قرار می دهند سبک .معماری این هتل مدرن بوده و در ساخت آن از مصالح و مواد مرغوب اروپایی استفاده شده است

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی در یکی از بهترین مناطق پایتخت قرار گرفته است .هتل در مجموع 475 باب اتاق دارد. امکانات و راحتی اتاقها و سوییت ها، باشگاه ورزشی و استخر مطابق با استاندارهای جهانی، سالن های کنفرانس بزگ و مجهز و حمام سنتی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل هستند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک سیزده هزار متر مربع مساحت دارد. این هتل در باغ مشیرالملک که متعلق به دوران قاجار می باشد واقع شده است. هتل دارای اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره و حتی چهار نفره است. علاوه بر امکانات اقامتی و رفاهی موجود در اتاق ها جهت فراهم نمودن آسایش شما، توجه به جزئیات در چیدمان و زیبایی فرش و مبلمان اتاقها شما را حیرت زده خواهد کرد.

هتل داد یزد

هتل چهار ستاره داد در قلب شهر یزد و در مجاورت معروف ترین اماکن تاریخی این شهر واقع شده است.این هتل یکی از نمونه های بارز معماری ایرانی است. هتل در مجموع 88 اتاق داردو با آنکه هر یک به شیوه ای سنتی طراحی و چیده شده اند امکانات مدرن رفاهی بینطیری را در اختیار مسافرین قرار می دهند.

  • سیما محمدزاده
  • ۰
  • ۰

ارزان ترین هتل های کاشان

کاشان برای سفر کردن شهری بسیار شگفت انگیز است. اقامت در ارزان ترین هتل های کاشان برای آنها که سفری طولانی به این شهر زیبا در میان کویر دارند، بسیار به صرفه است. به خصوص کسانی که قصدشان از سفر به این شهر مسائل کاری است و باید روزهای متمادی در آن بمانند و خودشان قرار است هزینه اقامتشان را پرداخت کنند، ارزان بودن هتل بسیار مهم است.   

هتل های کاشان

کاشان شهری قدیمی و از شهرهای پربازدید کشور ما است. به همین علت هم تعداد هتل های کاشان کم نیستند. البته که کاشان به خانه های تاریخی و بوم گردی اش شهرت دارد، اما با توجه به تعدد هتل ها، می توان هر هتلی با هر قیمتی در آن پیدا کرد.

برخی از خانه های قدیمی با قدمت تاریخی صد ساله تغییر کاربری داده و به هتل هایی زیبا تبدیل شده اند. نمونه هتل هایی که از دل همین ساختمان های قدیمی متولد شده اند عبارت اند از: سرای عامری‌ها، آریانا، درب باغ کاشان، مهینستان راهب کاشان و هتل سنتی منوچهری.

شاید بتوان در میان آنها ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. هتل آریان تنها هتل تاریخی مجهز به آب گرم در ایران است. این هتل ها از امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ برخوردارند. سرای عامری ها و هتل آریانا پارکینگ ندارند. هتل منوچهری نیز امکان ویژه ای مانند اجاره خودرو را برای مهمانان فراهم کرده است.

ارزان ترین هتل های کاشان

می توان با اندکی جست و جو ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. یکی از مهم ترین دلیل ارزان بودن هتل ها کم بودن امکانات آنها است که این مسئله برای برخی از مسافران و گردشگران اهمیتی ندارد و تعریفشان از هتل صرفاً تختی است که بتوانند روی آن بخواند و شب را به صبح برسانند.

از این دست هتل ها می توان هتل های خانه نقلی کاشان، سرای سنتی میرزا، خانه دوست کاشان و هتل فانوس ویونا را نام برد. برخی از اقامتگاه های بوم گردی مانند خانه کمال الملک و کوشک آقا محمد نیز در این گروه جای می گیرند. این اقامتگاه ها بیشتر شبیه خانه هستند تا هتل. امکاناتی هم که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند شامل کافی شاپ، اینترنت و پارکینگ با ظرفیت محدود است. برخی از آنها خدماتشان ویژه تر از بقیه است. مثل هتل فانوس ویونا که علاوه بر رستوران ایرانی یک رستوران هندی با غذاهای تند و خوش طعم نیز دارد.

در میان هتل های تک ستاره نیز می توان ارزان ترین هتل های کاشان را دید. اقامت در هتل سیاح و هتل آپارتمان مریم در این شهر با امکاناتی نسبتاً خوب و قیمت مناسب بسیار به صرفه و اقتصادی هستند.  

هتل های قدیمی و سنتی مانند هتل احسان، خانه ادیب و هتل خورشید اردهال کاشان نیز قیمت های مناسبی دارند، البته کمی از هتل های قبلی که نام بردیم گران ترند. اقامتگاه سنتی سرای ملک و هتل سنتی خادمی نیز قیمت های اقتصادی را برای مهمانان در نظر گرفته اند و امکانات رفاهی نسبتاً خوبی دارند.

هتل احسان پارکینگ ندارد، اما دارای امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، موزه، گالری و امکانات دوچرخه سواری است و سالن نمایش فیلم و کارگاه سفال را نیز در خود جای داده است. تور کاشان گردی نیز از امکانات ویژه خانه ادیب است.

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند.

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند. هتل های گلستان قمصر کاشان و امیرکبیر رستوران و پارکینگ و اینترنت دارند و هتل آپارتمان شیرین کافی شاپ و اینترنت و خدمات خانه داری و تور به مهمانان خود ارائه می دهند.

راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان

یکی از راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان این است که در زمان اوج شلوغی به این شهر سفر نکنید. شهری مثل کاشان که در مواقعی از سال مانند گلاب گیری خیل مسافران به سمت آنها سرازیر می شوند، هتل های بسیاری هم دارند. هتل ها و اقامتگاه ها در این فصول هم شلوغ و هم گران تر از مواقع دیگر هستند. اما در مواقع دیگر سال می توان هتل هایی با قیمت مناسب و کمتر پیدا کرد. همچنین، در زمان تعطیلات عید نه تنها در کاشان در هیچ یک از شهرهای ایران پیدا کردن هتل ارزان تقریباً غیر ممکن است.

هر چه تعداد ستاره های هتل کمتر باشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. هتل های چهار ستاره کاشان از دسته هتل های گران قیمت اند. هتل های سه ستاره و دو ستاره ارزان ترند. قیمت هتل با توجه به امکانات آن تعیین می شود. البته دور بودن از شهر نیز می تواند موجب شود که هتل قیمت کمتری داشته باشد.

  • سیما محمدزاده