معرفی هتلهای ایران

  • ۰
  • ۰

هتل پارسیان خزر چالوس

 

هتل پارسیان خزر چالوس در میانه کوه و جنگل

هتل پارسیان خزر چالوس از گروه هتل های هایت است. این هتل کار خود را از 1354 آغاز کرده و در سال 1395 نیز مورد بازسازی قرار گرفته تا مهمانان از اقامت در این هتل آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند. این هتل دارای دو بخش شرقی و غربی است که بازسازی بیشتر مربوط به بخش غربی بوده است. این هتل در میان جاده چالوس به تنکابن واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی خاصش چشم انداز بسیار زیبایی از داخل اتاق های آن قابل تماشا است. دریا و کوه و جنگل مناظری هستند که مهمانان با توجه به اتاقی که انتخاب می کنند قادر به نظاره آن خواهند بود.

درباره هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس پنج ستاره است. این هتل ساختمانی پنج طبقه دارد که مجموع واحدهای اقامتی بخش شرقی و غربی 164 عدد هستند. این واحدها در طبقه های اول تا پنجم پراکنده اند.  

اتاق های هتل در بخش شرقی به صورت یک تخته رو به جنگل، دو تخته دبل رو به جنگل، سه تخته رو به جنگل و سوئیت جونیور یک خوابه برای چهار نفر رو به جنگل هستند. اتاق های بخش غربی نیز به شکل یک تخته رو به جنگل، یک تخته رو به دریا، ، دو تخته دبل رو به جنگل، دو تخته دبل رو به دریا، دو تخته توئین رو به دریا، سه تخته رو به جنگل، سه تخته رو به دریا و سوئیت جونیور یک خوابه برای چهار نفر رو به جنگل هستند.

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر قدمت طولانی دارد و سال ها است که مهمانان برای اقامت و تماشای چشم اندازهای زیبایی که از این هتل پیدا است، از آن بهره می برند. این هتل امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده است. امکانات داخل اتاق ها شامل اینترنت، تلویزیون، یخچال، چای ساز، صندوق امانات، تهویه مطبوع و مینی بار می شود. از امکانات عمومی هتل نیز می توان روم سرویس 24 ساعته، خشک شویی، کافی ‌نت، فکس، فتوکپی، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، فروشگاه و امکانات ویژه معلولان را نام برد. امکانات پارکینگ روباز، تاکسی سرویس و کرایه خودرو نیز برای مهمانان فراهم هستند.

این هتل ساحل اختصاصی خود را دارد و طرح شنای مخصوص خانم ها و آقایان برای رفاه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. از امکانات مخصوص ساحل می توان به پدالو، قایق سواری، آلاچیق و جت اسکی اشاره کرد. علاوه بر تفریحات ساحلی، تفریحات و ورزش های دیگری نیز مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، تاب سواری، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، موتور چهار چرخ و بازی های کامپیوتری برای روزهای بارانی که امکان استفاده از ساحل برای مهمان ها فراهم نیست، در نظر گرفته شده اند. 

هتل پارسیان خزر چالوس مجهز به سالن های تشریفات برگزاری جلسه ها و جشن ها و همایش ها است. چند رستوران به نام های چشم انداز، بنفشه و صدف نیز دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را برای مهمانان سرو می کنند. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم مخصوص آب و هوای منطقه از مهمانان پذیرایی می کند. امکانات لابی نیز شامل تلویزیون، اینترنت و شارژ وسایل الکترونیکی می شود.

موقعیت مکانی هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس تا تله‌ کابین نمک آبرود تنها 13 دقیقه با خودرو فاصله دارد. تا غار دانیال 20 دقیقه، تا غار یخ مراد 1 ساعت، تا پارک جنگلی فین 35 دقیقه، تا کاخ چای خوران 30 دقیقه و تا جاده عباس ‌آباد کلاردشت 42 دقیقه با خودرو به زمان نیاز است.

فاصله هتل تا رستوران ساحلی آبادگران ۱۱ کیلومتر و ۷۸۶ متر، تا رستوران ساحلی باران ۱۶ کیلومتر و ۱۵ متر، تا سینما جهان نما ۱۹ کیلومتر و ۱۸۶ متر، تا دریاچه ولشت ۵۳ کیلومتر و ۶۵۵ متر، تا آبشار هریجان ۸۱ کیلومتر و ۵۱۶ متر و تا دریاچه سد دریوک ۸۵ کیلومتر و ۵۷۲ متر و تا پایانه مسافربری ۶۳ کیلومتر و ۸۷۲ متر است.

به دلیل نزدیک بودن هتل پارسیان خزر چالوس به مکان های طبیعی گردشگری منطقه مهمانان می توانند با خیال راحت از تمام مکان ها دیدن کنند. از مزایای این هتل نزدیک بودن آن به شهرک نمک آبرود است و افرادی که قصد استفاده از تله کابین زیبای نمک آبرود را دارند می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی